| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Widing Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sun Jun 23, 2013 4:03 pm Post subject: Hydroboost Power Brakes |
|
|
Har hørt at biltilsynet ikke er så "glad" i Hydroboost Power Brakes. Stemmer dette? Gjelder dette på biler som er 70 modell eller eldre også? Vuder strekt å sette dette i min 'cuda da. Vakum bremsforstreker funker dårlig i min bil. Har for lite vakum. Elektriste vakum motorene har jeg ikke hørt så mye bra om. _________________ 70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/
Last edited by Widing on Sun Jun 23, 2013 8:27 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sun Jun 23, 2013 8:20 pm Post subject: |
|
|
Tror det kommer an på hvem du treffer. Jeg ble stoppet med min bil for noen år siden. BT mannen lurte på hva det var som stod bak grillen på
bilen min. Jeg svarte at det var en el vacum pumpe da motoren gir for lite vacum til bremsene.
Det syns han var veldig bra og kjekt. For da hadde en full bremsekontroll
Hvis motoren stoppet.
er og flere nye biler som hadde el styrt vacumpumpe til bremsene fortalte han. _________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
charger440 426 HEMI - elephant
|
Posted: Sun Jun 23, 2013 9:05 pm Post subject: |
|
|
| moparman wrote: | Tror det kommer an på hvem du treffer. Jeg ble stoppet med min bil for noen år siden. BT mannen lurte på hva det var som stod bak grillen på
bilen min. Jeg svarte at det var en el vacum pumpe da motoren gir for lite vacum til bremsene.
Det syns han var veldig bra og kjekt. For da hadde en full bremsekontroll
Hvis motoren stoppet.
er og flere nye biler som hadde el styrt vacumpumpe til bremsene fortalte han. |
Setter inn vakumpumpe i disse dager av samme årsak. Aldri hørt at BT har noe problemer med det |
|
| Back to top |
|
 |
Jan SixPack
|
Posted: Mon Jun 24, 2013 12:14 am Post subject: |
|
|
Hei,
Jeg har vist Cudaen min i Drammen med Hydrobooster. Ikke noe problem med det. Tror ikke det hjelper med vakumpumpe om du har store bremseskiver og single diaghram bremsekraftforsterker. Du klarer ikke å få nok trykk. Prøvde det med mine Baer bremser, og endte opp med Hydrobooster.
Hilsen Jan |
|
| Back to top |
|
 |
Widing Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Mon Jun 24, 2013 6:52 pm Post subject: |
|
|
Ok
Da er Hydrobooster bestilt  _________________ 70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/ |
|
| Back to top |
|
 |
|