Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 



 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> 61-modell og eldre
View previous topic :: View next topic  
Author Message
graddy
Guest





PostPosted: Sun May 01, 2016 6:57 pm    Post subject: Reply with quote

Hei.

Er på leit etter min far sin første bil. Dette er en bil min far aldri har sluppet taket på, og når vi snakker om bilen den dag i dag, er det som sverter han mest at han ikke vet hvor den er i dag og om den i det hele tatt lever.

Bilen det dreier seg om er en 1968 Dodge Dart som min far kjøpte i dårlig forfatning for sine komfirmasjonspenger. 3 år og utallige summer og timer etterpå var bilen i perfekt stand og klar til han fikk førerkort.

Etter et halvt år på veien ble den dessverre kræsjet. Bilen ble fikset etter lang tid grunnet mangel på deler, men den ble solgt ikke lenge etterpå.

Bilen jeg er på jakt etter var Skoggrønn, med en del rød lakkerte detaljer i motor og ramme. Den hadde skiltnummer; KZ 28262, men er nå høyst sannsynlig satt på veteranskilt. Jeg har fått med meg at den kan være rundt Jesshimes området, men det er ikke bekreftet. Jeg legger ved 2 bilder fra rett før min far fikk førerkort, og ett bilde etter den kræsjet.

Jeg har ingen forsvntninger om kjøp av bilen eller noe sånt, annet enn at jeg ønske informasjon om den fortsatt eksisterer i Norge, og evt. hvor. Det ville roet noen kameler hos min far.

På forhånd takk!



Dart1.jpg
 Description:
 Filesize:  86.31 KB
 Viewed:  10596 Time(s)

Dart1.jpg

Klick here to see the Image in full size.



Back to top
graddy
Guest





PostPosted: Sun May 01, 2016 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

Her er bilde fra etter den kræsjet.


dart2.jpg
 Description:
 Filesize:  9.72 KB
 Viewed:  10595 Time(s)

dart2.jpg

Klick here to see the Image in full size.



Back to top
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Fri Sep 23, 2016 2:11 pm    Post subject: Reply with quote

Sist registrert på Ivar Eddy Løkken i Nannestad så det er ikke langt unna Jessheim. Lykke til med jakten og hold oss oppdatert! Cool
_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> 61-modell og eldre All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group