View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mike the Vike Slant Six
|
Posted: Sat Sep 15, 2018 9:18 am Post subject: 300m |
|
|
Jag köpte min blå metallic Chrylser 300M ny när jag bodde i USA 2000. När jag flyttade hem till Sverige tog jag med den som flyttsak. Jag har ägt och vårdat den ömt: den har fått all service enligt serviceboken på Chryslers auktoriserade verkstäder, den har fått två fullständiga rostskyddsbehandlingar (Tuff Kote Dinol) inkl. efterkontroller, den har enbart handtvättats, lädret har smorts in årligen etc. Den har gått 101000 miles. Klimatanläggning (inkl. AC!), farthållare, stereo, elektrisk justering av stolar etc. fungerar perfekt. Vinterhjul medföljer. Vid senaste besiktningen (180911) fick bilen anmärkning på att bromsskivorna fram var slitna på insidan och att parkeringsbromsen inte tog tillräckligt bra. Detta behöver åtgärdas.
Familjen har inte längre behov av två bilar och därför vill jag sälja min ögonsten till någon som kan ta väl hand om den. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum
|