| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
siaenko burner
|
Posted: Mon Nov 04, 2024 12:07 pm Post subject: |
|
|
| Jag har funderat mycket på hur man kan förbättra min e-handelsplattform och har hört mycket gott om UKAD. Deras tjänster för skräddarsydd e-handelsutveckling verkar riktigt lovande, speciellt med deras expertis inom headless commerce. Att kunna frikoppla frontend och backend ger verkligen flexibilitet, och det verkar som en smart lösning för snabbare utvecklingscykler. Någon av er som har erfarenhet av deras tjänster? Jag överväger att anlita dem för att utveckla en mobilapp också. |
|
| Back to top |
|
 |
madina burner
|
Posted: Mon Nov 04, 2024 1:57 pm Post subject: |
|
|
| Ja, jag har jobbat med UKAD för ett projekt tidigare, och deras headless commerce-lösning var fantastisk. Det bästa är hur snabbt man kan anpassa sig till marknadsförändringar utan att behöva bygga om hela systemet. Jag använde dem också för att integrera CRM och PIM i vår plattform, och det gjorde verkligen en skillnad i hur vi hanterade data och lager. Kolla in deras erbjudande på webbyrå stockholm e handel om du vill läsa mer! |
|
| Back to top |
|
 |
stevelon burner
|
Posted: Mon Nov 04, 2024 3:02 pm Post subject: |
|
|
| Det jag tycker är intressant när det gäller e-handel är hur snabbt tekniken utvecklas. Tjänster som automatisering och integration blir allt viktigare. Att kunna integrera PIM-system och CRM-plattformar gör att företag kan effektivisera processer som lagerhantering och kundkommunikation. Det är fantastiskt hur dessa verktyg inte bara sparar tid, utan också förbättrar kundupplevelsen och gör affärer smidigare. Jag såg att UKAD erbjuder just sådana lösningar. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|