| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
siaenko burner
|
Posted: Mon Dec 23, 2024 11:02 pm Post subject: Jag har en liten lokal butik |
|
|
| Jag har en liten lokal butik, och jag försöker verkligen förstå hur jag kan nå fler kunder online. Jag har hört att SEO och sociala medier är avgörande, men det känns som en djungel. Jag har försökt posta på Instagram och Facebook, men jag får väldigt lite engagemang. Jag undrar om jag kanske gör något fel, eller om jag bara inte når rätt målgrupp. Jag skulle verkligen behöva en konkret plan för hur jag ska växa på nätet utan att det känns överväldigande. |
|
| Back to top |
|
 |
stevelon burner
|
Posted: Thu Dec 26, 2024 4:47 pm Post subject: |
|
|
| Jag känner igen mig i din situation. Jag började också med sociala medier för min egen verksamhet och insåg snabbt att det handlar om att vara konsekvent och ha en tydlig strategi. Det bästa tipset jag kan ge är att börja med att skapa värdefullt innehåll för din målgrupp – inte bara om dina produkter, utan även relaterade ämnen som kan engagera dem. Använd också geotaggning på sociala medier för att nå kunder i ditt område. Och för att förbättra din synlighet online, kombinera sociala medier med SEO-strategier. Det tar tid, men ge det ett försök! För mer tips kan du läsa om Marknadsföring och få en djupare förståelse för hur du kan optimera din digitala närvaro. |
|
| Back to top |
|
 |
madina burner
|
Posted: Thu Dec 26, 2024 5:14 pm Post subject: |
|
|
| Jag tycker att det är viktigt att komma ihåg att marknadsföring online inte behöver vara så komplicerad som många gör det till. För mig handlar det om att verkligen förstå vem min målgrupp är och vara där de är. Sociala medier är en fantastisk plats för att bygga relationer och engagera sig med kunder, men jag har också sett stor nytta av att kombinera det med grundläggande SEO. Det ger långsiktiga resultat och hjälper till att bygga en stabil närvaro online. Och framför allt: det krävs tålamod! |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|