Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stevelon
burner

PostPosted: Mon Dec 23, 2024 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

Det känns som att vi har försökt allt, men ingenting ger de resultat vi hoppats på. Vi har prövat olika annonseringstekniker, men vi verkar inte nå rätt folk. Det känns frustrerande att lägga ner så mycket tid och pengar på något som inte funkar. Jag undrar om vi kanske inte har hittat den rätta vinkeln eller om vi inte gör tillräckligt för att verkligen engagera våra kunder. Det börjar bli riktigt utmanande att hålla motivationen uppe.
Back to top
View user's profile Send private message
siaenko
burner

PostPosted: Thu Dec 26, 2024 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Jag förstår din frustration, jag har varit där också. För oss var det en riktig vändpunkt när vi började använda Digital marknadsföring. Det som jag tyckte gjorde skillnad var att vi började tänka mer långsiktigt och fokusera på att bygga en relation med våra kunder. Genom att skapa relevant och engagerande innehåll började vi se resultat. Om du inte redan har testat det, rekommenderar jag verkligen att du kollar på deras skräddarsydda lösningar. De kanske har något som passar just din affärsmodell!
Back to top
madina
burner

PostPosted: Thu Dec 26, 2024 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tror att det är lätt att fastna i gamla vanor när det gäller marknadsföring, särskilt om man inte ser resultat direkt. Många företag fokuserar på kortsiktiga lösningar och förlorar så småningom sin riktning. Det handlar om att ha tålamod och att investera i långsiktiga strategier som bygger upp trovärdighet och relationer med kunderna. Om man gör detta rätt kan resultaten komma långsamt i början, men när de väl kommer, håller de mycket längre.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum