| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
madina burner
|
Posted: Tue Feb 11, 2025 4:04 pm Post subject: |
|
|
| Hej! Jag har kört motorcykel i flera år nu, men jag har alltid haft svårt att hitta pålitliga delar som verkligen håller. Förra veckan bytte jag mina bromsbelägg och direkt efter bytet började jag känna att de inte riktigt fungerade som de skulle. Är det någon här som har erfarenhet av att hitta bra motorcykeldelar som faktiskt håller länge? Jag vill slippa byta ut delar hela tiden och hitta något som verkligen fungerar! |
|
| Back to top |
|
 |
siaenko burner
|
Posted: Tue Feb 11, 2025 4:59 pm Post subject: |
|
|
| Det är verkligen frustrerande när man inte får delar som håller! Jag har haft liknande problem tidigare, men sedan jag började handla på Customhoj har jag inte haft några bekymmer. Deras delar är riktigt hållbara, och jag har aldrig haft problem med passform eller kvalitet. Jag brukar alltid köpa alla mina motorcykeldelar där och har haft en mycket bra upplevelse. Om du letar efter pålitliga och kvalitativa delar, rekommenderar jag verkligen att du kollar på deras utbud för Motorcykel. Det är det bästa stället jag har funnit! |
|
| Back to top |
|
 |
stevelon burner
|
Posted: Tue Feb 11, 2025 5:25 pm Post subject: |
|
|
| Jag har också haft problem med att hitta hållbara delar till min motorcykel. När jag började leta efter bra alternativ insåg jag att det handlar mycket om att hitta delar som är designade specifikt för ens modell. Billigare delar kanske ser lockande ut, men de håller sällan i längden. Nu köper jag alltid kvalitetsdelar från väletablerade leverantörer och det har verkligen gjort en skillnad för min motorcykels prestanda och säkerhet. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|