Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
TorCor
Slant Six

PostPosted: Mon Jan 27, 2025 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Det finns alltid ett problem: ett paket från en annan stad eller ett annat land är någonstans ”på väg”, och det är helt enkelt omöjligt att förstå exakt var det är nu. Varje posttjänst har sina egna webbplatser, och du måste hoppa från en till en annan. Kanske någon vet ett normalt sätt att spåra allt på ett ställe? Det skulle vara super bekvämt.
Back to top
View user's profile Send private message
krainfow
Slant Six

PostPosted: Mon Jan 27, 2025 4:36 pm    Post subject: tracking Reply with quote

Jag stötte på track.global. för inte så länge sedan, och jag ska vara ärlig - det är den bästa spårningstjänsten jag har hittat. Jag har beställt varor från USA, Kina och till och med Europa - och varje gång ger webbplatsen korrekta uppgifter. Inga fel, inga förseningar, allt fungerar. Om du också behöver en enkel och bekväm lösning, prova den, du kommer inte att ångra det.
Back to top
LeriTon
Slant Six

PostPosted: Mon Jan 27, 2025 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har själv använt det länge nu, och det är en riktig tidsbesparing. Inga fel eller onödigt krångel, allt är så bekvämt som möjligt. Om du letar efter något pålitligt råder jag dig att prova det.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum