Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
madina
burner

PostPosted: Mon Apr 14, 2025 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har länge varit på jakt efter något som kan hjälpa mig att hålla fokus under långa arbetsdagar. Efter att ha läst om CBG olja bestämde jag mig för att ge det en chans. Beställde från en svensk butik där produkterna är testade. Jag började ta ett par droppar varje morgon och kände att jag hade bättre koncentration under förmiddagen, utan att känna mig trött eller seg som jag ibland gör av kaffe.
Back to top
View user's profile Send private message
siaenko
burner

PostPosted: Tue Apr 15, 2025 3:22 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har också använt CBG olja för att öka min mentala klarhet. För mig har det varit ett bra alternativ till kaffe, eftersom det ger mig mer stabil energi under hela dagen. Jag började med en låg dos och ökade successivt tills jag hittade den mängd som passade mig bäst. Om du funderar på att testa själv, kolla in deras CBG olja – jag blev positivt överraskad.
Back to top
stevelon
burner

PostPosted: Tue Apr 15, 2025 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Det är fascinerande att så många olika cannabinoider kan ha så olika effekter på kroppen och sinnet. CBG olja har verkligen hjälpt mig att få en mer balanserad energi och fokus. Jag tycker att det är ett bra sätt att naturligt boosta koncentrationen, utan de nervösa biverkningarna som man kan få från koffein. Jag har faktiskt börjat använda det varje dag och ser redan skillnad.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum