| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kalrt45 Slant Six
|
Posted: Mon Apr 28, 2025 6:08 pm Post subject: Hundblogg? |
|
|
| Vi har precis skaffat en valp och försöker samla på oss så mycket information vi kan. Någon som vet någon bra blogg eller nyhetssida där man kan läsa om hundar och få tips? |
|
| Back to top |
|
 |
lkrt21 Slant Six
|
Posted: Mon Apr 28, 2025 6:36 pm Post subject: |
|
|
| Så kul med valp, grattis! När vi skaffade vår hund blev jag helt fast i att läsa på om allt möjligt, och jag hittade en riktigt bra hundblogg Där finns både intressanta nyheter om hundar och massa guider för både nya och erfarna hundägare. Jag gillar att det är blandat innehåll, inte bara fakta utan också roliga artiklar och små tips i vardagen.[/url] |
|
| Back to top |
|
 |
pki43 Slant Six
|
Posted: Mon Apr 28, 2025 6:48 pm Post subject: |
|
|
| Jag håller med, Voff-voff.se är riktigt bra! Jag brukar kika in där lite då och då för att få inspiration och hålla mig uppdaterad om allt som rör hundvärlden. De skriver på ett enkelt sätt också, så man fastnar lätt och lär sig saker utan att det känns tungt. Perfekt för oss som bara vill få lite hjälp och idéer utan att behöva gräva ner oss i facklitteratur |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|