Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kalrt45
Slant Six

PostPosted: Mon Apr 28, 2025 6:10 pm    Post subject: Reply with quote

Vi funderar på att köpa båt inför sommaren men är lite osäkra på om vi ska köpa privat eller ta hjälp av en båtförmedlare. Någon som har erfarenhet av att använda båtförmedlare? Tips?
Back to top
View user's profile Send private message
lkrt21
Slant Six

PostPosted: Mon Apr 28, 2025 6:43 pm    Post subject: Reply with quote

Vi gick faktiskt via en båtmäklare när vi köpte vår första båt, och det var en riktigt bra upplevelse. De hjälpte oss med hela processen – från att hitta rätt båt till allt pappersarbete som jag knappt visste att man behövde tänka på. Kändes väldigt tryggt att någon med koll fanns med hela vägen.
Back to top
pki43
Slant Six

PostPosted: Mon Apr 28, 2025 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

Vi har också erfarenhet av Båtformedlarna.se och jag måste säga att det gjorde allt så mycket smidigare. De kollade att båten var i bra skick och hjälpte oss att ställa rätt frågor innan köpet. Jag tror inte vi hade tänkt på hälften av de sakerna om vi försökt köpa direkt från en privatperson.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum