| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Guest
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 8:26 pm Post subject: 74 Satellite Sebring |
|
|
Hei! Er ny på forumet og har nettop gått til inkjøp av en Rød 74 Satellite Sebring. Hvitt interiør med bucket seats uten konsoll. 318cid automat.
Er det noen som har deler til 73-74 (71-72)b-body, si fra!
kunne være interessert! Har nettop hatt en frontskade på den, grill, støtfanger, frontplate, panser, og h skjerm. satser på å rette skjermen.
Trives godt på ebay og finner mye spennende. så delene skal nok gå i orden.
men er det noen som vet om sånne sorte frontspoilere (eyebrowes) til 71 roadrunner passer 74 modell?
Har noen en gas cap til bilen min, evt. kun pakningen? er helt råtten, det lekker bensin ut i oppover bakke ikke mye da men dråpene er der! |
|
| Back to top |
|
 |
74 Sebring 426 HEMI - elephant

|
Posted: Sat Sep 24, 2005 8:30 pm Post subject: |
|
|
Dette var da meg, men jeg var visst ikke innlogga.... _________________ 1973 Plymouth Roadrunner
1981 DMC DeLorean DMC-12
x1979 Pontiac Trans Am
x1975 Chevrolet El Camino
x1966 Lincoln Continental
x1974 Plymouth Satellite Sebring |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Sun Sep 25, 2005 11:27 am Post subject: |
|
|
Velkommen på forumet!
Sjekk på hovedsida under Linker, der finn du noko som heiter KS Autoparts med eiga nettside. Det er eit klubbmedlem som driv firmaet og han kjenner din biltype godt. Så vidt eg veit har han sjølv hatt Charger frå den perioden og bror hans hadde 74 Satellite tidlegere.
Eg hadde mellom anna samme problem med tanklokk og kjøpte nytt hos KS Autoparts i vår.
Ellers kan eg anbefale Ted's Moparts som har annonse i klubbladet Mopar News. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
mopargirl Slant Six

|
Posted: Mon Feb 11, 2008 2:18 am Post subject: 71-74 B-body |
|
|
| Mener å ha hørt at 71-74 B-body passer om hverandre... |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|