| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
69charger Virgil Exner is the name

|
Posted: Tue Jan 12, 2010 11:43 pm Post subject: jeep |
|
|
noen som kjører jeep her,har en kamerat som vurderer å kjøpe en...
er det noen kjente problemer,hvor se etter rust og andre svakheter
han vurder bensinmotor, er det noen med mye feil og evt forbruk.
vurder selv en chrysler sebring 2004 eller nyere..ser de fleste er levert med 2 l regner med det er den samme som sitter i neon.
noen som har noe positivt eller negativt om de modellene,så si ifra  |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Tue Jan 12, 2010 11:53 pm Post subject: |
|
|
Hadde en 94 modell Cheroke 2,1td, det var i 2000 (6 år gammel), dårligste bilen jeg noensinne har eid. Var SÅ glad den dagen jeg fikk solgt den. Er ikke sikker på om det var noe i det hele tatt som virket som det skulle på den bilen. Men jeg kan jo ha vert max uheldig. _________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Wed Jan 13, 2010 10:05 am Post subject: |
|
|
Du skriver ikkje om det er Cherokee eller Grand Cherokee han vurderer? Amcar Magazine trykte ein kjøpeguide for Cherokee i nummer 5 1999 som du kan leite frem viss du har gamle blader. Eg trur kvaliteten på disse kom seg litt utpå 90-tallet. Dei fra seint på 80-tallet og inngangen til 90-tallet har eg ikkje hørt så mykje positivt om
Grand Cherokee har litt høgere klasse og føles kvalitetsmessig mykje bedre enn Cherokee. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
69charger Virgil Exner is the name

|
Posted: Fri Jan 15, 2010 5:33 pm Post subject: |
|
|
regner med at han vil ha fra 2002-2006 modell av jeep,egentlig uinteresant for mitt vedkommende,har sagt at skal prøve å holde seg unna diesel,diesel skal være i stasjonære maskiner eller landbruksmaskiner har ingen ting å gjøre i personbil....
husker at jeep hadde renault diesel som var meget velykket
vet ikke om det er noen av disse som går enda????????
er det noen som vet hvordan 2,5l er til chrysler???
har en 2liter som har gått snart 200000km,måtte kjøpe en etter at noen sa at neon var den dårligste bilen som var laget,tenkte at da måtte jeg kjøpe en....for å motbevise dette
den ligger ute på acceidsvoll.com for de få interiserte  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|