| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Dart sport 75 Go wing

|
Posted: Sun Mar 14, 2010 12:53 am Post subject: forsikring |
|
|
trenger forskikering på en dodge dart sport 1975.
skal brukes som en hverdagsbil både om someren og hvinteren
veit noen om hvor man får bilig forskikering til en hveteran som skal brukes hele året? _________________ Biler er ikke til pynt men skal brukes |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Mon Mar 15, 2010 1:17 am Post subject: |
|
|
Er det bare ansvarsforsikring du treng så bør du kunne få det for ett par-tre tusen kroner på den typen bil. Mulig at alderen din og mangel på opptjent bonus kan gje deg en bakoversveis her. Dei siste åra har eg fått best tilbud fra Tennant på forsikring av bilane mine, men ta ein rask telefonrunde til fire-fem selskaper før du bestemmer deg. Forsikringsagenter er kåte på å selge og på ett kvarters ringerunde kan du både få bakoversveis og spare mange tusenlapper.
Egentlig er det surt og betale fleire tusen for kun ansvarsforsikring når du kan entusiastforsikre med full kasko for godt under tusenlappen. Men det er prisen å betale for å bruke bilen året rundt i Norge. Fortell oss gjerne seinere kordan det gjekk. Lykke til!  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
Dart sport 75 Go wing

|
Posted: Fri Jun 18, 2010 10:27 pm Post subject: |
|
|
takk jeg beklager at jeg ikke har svart før men jeg har vært uten pc en stund får følge tipse dit og se hva det blir til men det blir ikke forsikering før neste år uanset _________________ Biler er ikke til pynt men skal brukes |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Sat Jun 19, 2010 7:06 am Post subject: |
|
|
jepp, interessant tema som mange følger med på, forsikringspriser og tilbud/utvalg. Fortell oss gjerne dine erfaringer seinere! _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
|