| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
71Cuda sunglasses on
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 8:21 pm Post subject: Sikkring til el-vindu. |
|
|
Hei. Har en 69 Charger og el. vinduene mine sluttet pluteselig å virke, Er rimlig sikker på at det er sikringen som er gått. Sjekket bryterne, og de virket bra. Men hvordan skifter man den sikringen? Hørte med Øyvind Mostad som sa at den sansynligvis satt bak speedometeret. Men hvordan ser den ut? Og hvor mye av instrumentene må ut?  |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Thu Jun 24, 2010 11:33 pm Post subject: |
|
|
Hørtes rart ut om du må demontere instrumentpanelet for ein sikring. Eg har vært borte i sikringsbokser som henger under dashbordet. Tar du med ei lommelykt og knekker ryggen din baklengs inn over dørken og kikker litt oppi der finner du kanskje ein boks, enten på førerside eller passasjerside.  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
Widing Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Thu Jun 24, 2010 11:47 pm Post subject: |
|
|
Sikkringene sitter i hanskerommet bak en papplate (venstre del av hanskerommet). Gjør hverfal det på 70 Charger. Om sikkringen for el-vinduene er her er jeg ikke sikker på, men hoved tavla er der.
Ja på e-body sitter de nesten ved gulvet der rattstammen går igjennom torpedoveggen. _________________ 70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/ |
|
| Back to top |
|
 |
Bippe Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Fri Jun 25, 2010 12:17 am Post subject: |
|
|
I følge boka skal sikringen sitte bak amp metret. _________________ Been,s Garage
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL |
|
| Back to top |
|
 |
71Cuda sunglasses on
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 11:06 pm Post subject: |
|
|
| Takk for det. Skal skru ut amp. meteren til uken, og se om jeg finner sikkringen. Utrolig surt å kjøre med vindu igjen når det er så fint vær. |
|
| Back to top |
|
 |
71Cuda sunglasses on
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 8:23 pm Post subject: |
|
|
Hvis noen lurer, så hadde Jørgen Widing rett. Fant ut at sikringen satt i på venstre side i hanskerommet. Vinduene mine fungerer igjen. Takk skal du ha. _________________ 71 Cuda 440 Six Pack |
|
| Back to top |
|
 |
Widing Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Tue Jun 29, 2010 7:13 pm Post subject: |
|
|
bare hyggelig  _________________ 70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/ |
|
| Back to top |
|
 |
|