| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
crusing layback Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Tue Sep 21, 2010 5:09 am Post subject: Chrysler er en absolutt levende og facinerende farkost.fifth |
|
|
Alle de chrysler biler jeg har kjørt har vært litt værsyke og festlige ,knirkelyder som kommer av bråe værforandringer med tempraturskifte .
Igår parkerte jeg ute da jeg var på jobb ,var tørt og fint da ,men etter hvert ble det regn og kaldere og da jeg starta opp og vridde på rattet knirket den som en gammel tredør ,var helt fin å kjøre ,både styring ,bremser etc ,inatt har den stått i tørr garage ,så nå blir det spennende å høre hva slags humør den er i når jeg starter opp og drar på jobb om 25 min ,dette husker jeg godt ifra mitt tidligere yrke som taxisjøfår ,hvor jeg hadde gleden av å kjøre mye Mopar.
Ønsker alle en riktig god Mopardag  _________________ Det er i motgang og motbakker ,det går oppover .
Dodge Aspen SE 1978
Plymouth Valiant 1976
Chrysler Fifth Avenue 1986 |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Wed Sep 22, 2010 5:36 pm Post subject: |
|
|
Hehe, kordan gjekk det?  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Wed Sep 22, 2010 7:47 pm Post subject: |
|
|
Snakket med noen Fellow amcars venner som jeg traff på igår ,og vi ble enige om at enten var det en tørr ,smørenippel ,gummiforing ,hmm kansje en bærekule ,da den fortsatt knirka etter en natt i garagen .
Jeg satte den inn hos mine eminente mekanikere idag etter endt tjeneste ,og får vel tilbake imorgen ,tror nok dette er en enkel og grei detalj å fikse opp  _________________ Det er i motgang og motbakker ,det går oppover .
Dodge Aspen SE 1978
Plymouth Valiant 1976
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Thu Sep 30, 2010 10:52 pm Post subject: |
|
|
Fortsatt lyd eller gjekk det seg til nå? _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Thu Sep 30, 2010 11:26 pm Post subject: |
|
|
gjekk seg til ,allt ordner seg. _________________ Det er i motgang og motbakker ,det går oppover .
Dodge Aspen SE 1978
Plymouth Valiant 1976
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sat Oct 02, 2010 7:01 pm Post subject: |
|
|
| crusing layback wrote: | gjekk seg til ,allt ordner seg. |
Resultatet ble to nye stabstagsforinger ,rett ifra Statene og påfølgende forstillingsjustering ,så nå er det bare å kjøre videre frem til snø og saltlake gjør sin emtree og da bare være inne i 4mnd . _________________ Det er i motgang og motbakker ,det går oppover .
Dodge Aspen SE 1978
Plymouth Valiant 1976
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|