Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

TRENGER HJELP

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> 61-modell og eldre
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rockin58
Forward Look

PostPosted: Sat Oct 23, 2010 6:45 pm    Post subject: TRENGER HJELP Reply with quote

Jeg har sett ett eller annet sted en 1961 dodge stv med 1961 plymouth front men husker ikke hvor jeg så det....om det var på nettet eller i et blad.....noen andre som har sett dette og kan hjelpe meg med link til bilder...DA BLIR JEG GLAD DA....SmileSmileSmile
Back to top
View user's profile Send private message
challenger
340 SixPack

PostPosted: Tue Oct 26, 2010 12:03 am    Post subject: Reply with quote

Var det ein bil som er på veien, ett objekt, nedplukket, salgsannonse, eller...?
Rockin58
Forward Look

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 12:03 am    Post subject: Reply with quote

Jeg husker ikke helt men mener den var i strøken stand.
Det spiller ingen rolle hvilken bil det er bare det er en 1961 Dodge med 1961 Plymouth front lurer på om ikke det ble levert fra fabrikken også beregnet for forskjellige land mener jeg har lest det en gang....men denna jævla alzhaimer light dritten assåSmileWink
Back to top
Goldenlion
426 HEMI - elephant

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Jeg vet kjenner ikke til 61 Dodge med Plymouth-front, men det finnes 61 DeSoto Diplomat som ligner veldig på Dodge.
Se nederst på denne siden:
http://public.fotki.com/Juppee/finnish-forward-loo/desoto/page5.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Rockin58
Forward Look

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Takk for tipps og link...Smile
Det spiller ingen rolle om bilen heter DeSoto eller Dodge bare den ser ut som 1961 Dodge og har 1961 Plymouth front og helst stasjonsvogn,vet jeg har sett dette men ikke så vanelig bil dette så kansje ikke så mange som er innteresert og legger merke til sånt;)

Noen som vet om 1961 Dodge her i Norge jeg er innt i deler og alt av innfo om disse bilene og spesielt stv da jeg har det selv:)
Back to top
mr x
V6

PostPosted: Fri Oct 29, 2010 12:52 am    Post subject: Reply with quote

Hva er det du sier, 1961 Plymouth med Dodge front??? Hmmmm… også stasjonsvogn på toppen av det hele…. Huttemegtu, nå er du virkelig inne på noe av de særeste, snodigste kjøretøyene som menneskeheten har frembrakt. 1961, og dette blir du glad av, nei og nei, jeg vil råde deg til å komme deg ut av dette uføret mens du enda kan. Det finnes mennesker som har gått tapt fra den normale verden på grunn av slike ting, se bare på instrumentbordet, det stirrer på deg med utstående øyne. Det er til å bli mørkeredd av, og det var vel det de ble, de to highwaypatrol-mennene som glemte magnetlommelyktene sine på baksjermene… nei, tviler på om det er noen som kan hjelpe deg med dette, this is to far out…

wagon.jpg
 Description:
 Filesize:  17.72 KB
 Viewed:  22717 Time(s)

wagon.jpg

Klick here to see the Image in full size.

39802519EfxtKz_fs.jpg
 Description:
 Filesize:  143.49 KB
 Viewed:  22718 Time(s)

39802519EfxtKz_fs.jpg

80699186_4GejKqut.jpg
 Description:
 Filesize:  93.22 KB
 Viewed:  22718 Time(s)

80699186_4GejKqut.jpg

Mopar
426 HEMI - elephant

PostPosted: Fri Oct 29, 2010 10:30 am    Post subject: Reply with quote

mr x wrote:
Hva er det du sier, 1961 Plymouth med Dodge front??? Hmmmm… også stasjonsvogn på toppen av det hele…. Huttemegtu, nå er du virkelig inne på noe av de særeste, snodigste kjøretøyene som menneskeheten har frembrakt. 1961, og dette blir du glad av, nei og nei, jeg vil råde deg til å komme deg ut av dette uføret mens du enda kan. Det finnes mennesker som har gått tapt fra den normale verden på grunn av slike ting, se bare på instrumentbordet, det stirrer på deg med utstående øyne. Det er til å bli mørkeredd av, og det var vel det de ble, de to highwaypatrol-mennene som glemte magnetlommelyktene sine på baksjermene… nei, tviler på om det er noen som kan hjelpe deg med dette, this is to far out…

Uføret?? Rolling Eyes folk må få lov til å like hva bil dei vil. om dei ser sånn eller sånn ut Smile god helg

Kim
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Fri Oct 29, 2010 3:32 pm    Post subject: Reply with quote

Har selv hatt en 61 savoy,helt rå space mobile spør du meg. Very Happy
Back to top
Bippe
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Sat Oct 30, 2010 12:42 am    Post subject: Reply with quote

mr x wrote:

Du er to far out.
Hva du synes er en fin bil er din mening, og hva andre synes er en fin bil bør du respektere.

View user's profile Send private message Send e-mail
65 Valiant
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Sat Oct 30, 2010 2:01 am    Post subject: Reply with quote

Hjelpen er nærmere enn du tror Wink

Det ble laget noen biler for eksport til Mexico med Plymouth front. Denne hardtopen er en av dem, ganske rå bil med 413 crossram!

Digger stasjonsvogna, nesten så jeg må ta en tur opp og kikke på den en dag Very Happy

Anders

MexDodge1.jpg
 Description:
 Filesize:  55.28 KB
 Viewed:  22674 Time(s)

MexDodge1.jpg

MexDodge2.jpg
 Description:
 Filesize:  64.81 KB

MexDodge2.jpg

61wagon.jpg
 Description:
 Filesize:  48.53 KB

61wagon.jpg

1965 Plymouth Valiant V200 Wagon
1967 Dodge Dart GT 2d.ht.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mr x
V6

PostPosted: Sat Oct 30, 2010 2:43 am    Post subject: Reply with quote

Det ble da litt fart på forumet i det minste, men når folk tar seg seg selv så høytidelig at de ikke forstod det var ment som en spøk, er det ikke rart mange ikke klarer å se at det finnes noe "beyond" Charger og Challenger. Men bildesign er kanskje ikke noe en spøker med eller? Den nye Challenger f.eks, ser ut som en BMW på steroider....
Goldenlion
426 HEMI - elephant

PostPosted: Sun Oct 31, 2010 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="mr x"]Det ble da litt fart på forumet i det minste, men når folk tar seg seg selv så høytidelig at de ikke forstod det var ment som en spøk, er det ikke rart mange ikke klarer å se at det finnes noe "beyond" Charger og Challenger. Men bildesign er kanskje ikke noe en spøker med eller? Den nye Challenger f.eks, ser ut som en BMW på steroider....[/quote]

Synes det var et morsomt innlegg du hadde, jeg. Håper det var flere enn meg som så ironien!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> 61-modell og eldre All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum