Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Lokal mopar klubb
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Treff
View previous topic :: View next topic  
Author Message
383Scamp
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 1:43 am    Post subject: Lokal mopar klubb Reply with quote

Er det noen som er interesert i å være med å samle likesinnede for sosialt samvær og møter ???
I Rogaland .

Site Admin

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 9:57 am    Post subject: Reply with quote

WPC Club of Norway er interessert i å stifte organisert regiondrift også i Rogaland/sørvest-Norge. Smile Klubben har sett en oppsving i moparinteressen i regionen, men ikke fått kontakt med noen som er villig til å dra dette i gang. Ta kontakt med hovedstyret om du har interesse av dette. Send gjerne en mail til klubben på wpc@lmk.no for detaljer rundt f.eks. dannelse av regionstyre, økonomi og forpliktelser.
383Scamp
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 2:04 am    Post subject: wpc lokallag ???????? Reply with quote

Jeg har i stille protest ikke fornyet mitt medlemskap i wpc klubben fra nyttår av .
Jeg spurte Håkon for 3,5 år siden om muligheten om å starte et lokallag her nede , men da fikk jeg beskjed om at det var en som hadde startet arbeidet med dette , og jeg måtte vente på at han skulle lage noe .
Jeg har ikke hørt noe om hva denne karen har gjort , så da får vi gjøre noe selv .
Det første en kar må gjøre hvis han skal gjøre noe som dette må vel være å få listen over alle medlemmer i området og så invitere alle til et møte slik at vi kan se på muligheten til å skape et lokallag .
Jeg ønsker wpc klubben lykke til i å skape et lokallag , jeg har ventet på at klubben skal prøve å få gang på noe i 6 år .

Site Admin

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Det var ikke bra å høre at du ikke vil fornye medlemsskapet ditt i år. Crying or Very sad
Jeg kan ikke i farta huske at vi har hatt interessenter for organisert drift i din region i senere tid, men tillater meg å skrive ut innholdet i denne tråden og ta opp dette på neste møte i hovedstyret. Idea
Vi har det siste året prøvd å trekke i litt tråder i Bergensdistriktet der også en ny generasjon moparinteresserte har blomstret opp. Da vi ikke her heller har noen klare emner til et potensiellt lokalstyre, prøver vi i første omgang å komme i kontakt med medlemmer som ønsker å møtes et fast sted for eksempel en gang i måneden. Det trenger ikke være mer avansert enn at medlemmene har et tilbud om å møte likesinnede for en kaffekopp, burger, titte på biler og lyge sammen. Fungerer det for regionen er det også ønskelig på sikt med organisert drift der regionen kan arrangere treff for regionens medlemmer og/eller landstreff og høsttreff i WPC-regi for alle landets medlemmer. Det er alltid spennende å se om vi kan få dette til. Smile

For Rogalands del er det selvfølgelig interessant med tilsvarende aktivitet. Dersom vedkommende Håkon har vært i kontakt med (tydeligvis...) har stagnert i denne prosessen, er det veldig interessant å kommet i kontakt med andre med stå-på-vilje. Dersom du, 383scamp, fortsatt er interessert så send meg gjerne en PM her eller noen ord til klubben på wpc@lmk.no Exclamation

383Scamp
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 10:43 pm    Post subject: Reply with quote

Han som Håkon pratet med heter Jan Ørnov tror jeg . Eldre kar som handlet noen deler av meg tidligere en gang .
Tror ikke jeg gidder å bruke noe tid på noe som jeg føler klubben ikke bryr seg med . Det er mange som har mopar her , men de bryr seg heller ikke om wpc klubben , de ser at ingenting skjer her i området .
Den dagen klubben gidder å bruke tid og ressurser til å få opp et lokallag her så vil det nok komme mange nye medlemmer .
Men min tid i wpc klubben er over .

Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 12:15 am    Post subject: Reply with quote

Min erfaring med klubbarbeide ( gjelder alle klubbene jeg har vert i) er at vil du ha noe gjort må du ta tak og gjøre det selv. Sitter du å venter på at andre skal gjøre noe skjer det ikke en d#%&"%%.

Ring Håkon igjen du og vis din interesse, så er jeg sikker på at du får støtte.

View user's profile Send private message Send e-mail
mach1frh
Bigblock

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

En lokal mopar-klubb hadde vært topp Very Happy .

Er heller ikke medlemm i WPC, sendte en mail med spørsmål ang. eventuelt medlemsskap i klubben, på oppfordring fra noen her på forumet. Men fikk aldri noe svar Confused . Svakt synes jeg...

Fransson
smallblock-poster

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 12:23 am    Post subject: Reply with quote

Ni tycks vara lättstötta där borta i väster. Ett lokalt abete som rann ut i
sanden och ett obesvarat mail och klubben är dömd till evig förbannelse.
Men forumet tycks duga att sprida era åsikter på.
Prova på nytt att kontakta WPC för ett mail delitas så lätt av misstag bland
all spam som kommer.
mvh Anders
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mach1frh
Bigblock

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 7:45 am    Post subject: Reply with quote

Fransson wrote:
Ni tycks vara lättstötta där borta i väster. Ett lokalt abete som rann ut i
sanden och ett obesvarat mail och klubben är dömd till evig förbannelse.
Men forumet tycks duga att sprida era åsikter på.
Prova på nytt att kontakta WPC för ett mail delitas så lätt av misstag bland
all spam som kommer.
mvh Anders

Du har vel ganske riktig, det blir for domt av oss å "klage" over småting, ny mail vil bli sendt Wink . Når det gjelder det lokale arbeide kan jeg ikke si jeg sitter med verken kunnskapen eller livserfaringen som trengs, desverre Confused

webmaster
Site Admin

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

mach1frh wrote:
Du har vel ganske riktig, det blir for domt av oss å "klage" over småting, ny mail vil bli sendt Wink . Når det gjelder det lokale arbeide kan jeg ikke si jeg sitter med verken kunnskapen eller livserfaringen som trengs, desverre Confused

Gleder meg å høre! Alle henvendelser bør besvares er min mening her. For øvrig har jeg kontaktet 383scamp per telefon og sjekka mulighet/interesse for regiondrift. Skal ringe han på nytt igjen en av dagene. Men jeg har en del på timeplanen ut uka til påsken begynner.
Håper å komme tilbake med hyggelig info etter det. Smile

mach1frh
Bigblock

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 9:10 am    Post subject: Reply with quote

webmaster wrote:
Håper å komme tilbake med hyggelig info etter det. Smile

Høres bra ut. Et "samlingspunkt" her sør på vestlandet hadde vært veldig bra, både for utveksling av erfaringer, og ganske sikkert også for rekrutteringen av nye til miljøet, og ikke minst klubben Very Happy. Selv er jeg ikke noe veldig aktiv i miljøet, og ganske "fersk", men om noe skulle skje, stiller jeg opp Cool.

Vidar-Alexander
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

Dette høres bra ut. Har selv vært formann nå i All Wheels Sauda i noen år, men dette er jo en mer "åpen" klubb siden Sauda er et lite sted.
Egen Mopar klubb hadde vært topp. Very Happy

X 72 Dodge Polara Custom Wagon. 440.
X 70 Dodge Dart Swinger 372.
X 74 Dodge Dart Custom 225.
X 74 Dodge Dart Custom Spesial Edition. 225 super six.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
webmaster
Site Admin

PostPosted: Tue Apr 10, 2007 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

Oppdatert status per dags dato; 383Scamp gir tilbakemelding til klubben i løpet av april måned om eventuell igangsettelse av regiondrift i sørvest.

PS: dersom andre i regionen har tanker rundt dette kan dere gjerne kontakte 383Scamp via PM på forumet for meningsutvekslinger Idea

mach1frh
Bigblock

PostPosted: Thu May 03, 2007 9:36 am    Post subject: Reply with quote

Hva har skjedd her? Er litt spent på dette Laughing
383Scamp
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Mon May 14, 2007 1:39 am    Post subject: Nå setter vi igang med lokal samling av mopar biler . Reply with quote

Heisann folkens , nå er den første samlingen bestemt .

Den siste søndagen i hver måned så samles vi på McDonalds i Klepp , kl.1500 .

Den 28 mai blir den første samlingen - altså MANDAG andre pinsedag, (edit. webmaster) gjett om jeg er dritnervøs for om det kommer noen i det hele tatt .

Så kom dere opp av godstolen og møt likesinnede , alle er velkomne enten de er medlemmer eller ikke . Åssen bil du har eller ikke , er heller ikke viktig , det som er viktig er at du har interesse for Mopar biler .

Her kan vi skryte og juge og bli kjent med andre .

Har pratet med noen lokale folk , så det ser ut til at vi får besøk av både SRT-10 pickup og Viper . Så nå mangler bare DIN bil .

Har dere spørsmål så kan jeg nås på tlf.nr. 900 30 740 , hilsen Olav .

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Treff All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum