| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
jon erik Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Fri Apr 22, 2011 1:02 pm Post subject: Hjul |
|
|
hei
ble stoppa i går med 1969 Plymouth Satellite'en og fikk visning pga forskellige hjul, 225 foran og 275 bak,
er det mulig å få regga bilen med de dimensjonene i vognkortet ??
mvh Jon Erik |
|
| Back to top |
|
 |
Hemidog Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Fri Apr 22, 2011 11:07 pm Post subject: |
|
|
Tror jeg kommer veldig ann på stedet du går til. Må vel vise til at bilen kunne komme slik fra fabrikk, og det er det vel bare AAR Cuda og T/A Challenger som gjorde...
Hva skjedde? var det teknisk kontroll?
Er jo plenty av biler som kjører med ulike dekkdimensjoner, og så lenge de er innenfor hjulbuene, ser jeg ikke problemet. |
|
| Back to top |
|
 |
mr.brudevoll Go wing
|
Posted: Fri Apr 22, 2011 11:26 pm Post subject: |
|
|
Hmmm.
Har høyrt om folk som har blitt stoppa og gitt mangel lapp av nidkjære poltifolk som leikar bil kontrollørar......
Du kjenner sikkert typen,....som føler dei har gjordt dei elendige norske vegane tryggare om dei får fjerna eit orange lys på taket ev ein van....
Han som fekk mangel lappen gjorde INGENTING.....berre "gløymde" heile greia,....og ingenting hendte....
Fortsatte med vanleg EU kontroll året etter, og oblata kom i posten... |
|
| Back to top |
|
 |
jon erik Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Fri Apr 22, 2011 11:34 pm Post subject: |
|
|
okei, det er jo helt bort i natta, de greiene:S ja de er ikke utenfor og har til og med, bredda hjulhus foran så det er plass til 310 lisser på den. har fått lapp av statensveivesen og han var helt idiot!!!!!!
har ikke så lyst til å drite i det, pga har noen hendelser før med noe diverse sladding og burning med noen gamle opler
er det da ingen som har forskellige dim foran og bak som har det godkjent?? nesten alle med BMW, Mercedes, amrikaner osv har jo det.
er helt høl i hue de reglene.... |
|
| Back to top |
|
 |
Widing Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sat Apr 23, 2011 1:18 am Post subject: |
|
|
Vet det er noen som har det i vognkortet. 275/60-15 Men hvordan de fikk det til aner jeg ikke. På min 'cuda står det 235/60-15 _________________ 70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/ |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Fri May 06, 2011 1:54 pm Post subject: |
|
|
Eg har hørt om Chargere som er godkjent i Norge med bredere dekk bak, der dokumentasjonen visstnok har bygd på T/A og AAR utgavene av E-body. Eg trur dette varier veldig fra Trafikkstasjon til Trafikkstasjon kva som blir godkjent. Dessverre  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
|