| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1969dartsixpak Route 66

|
Posted: Thu Aug 18, 2011 2:43 pm Post subject: |
|
|
| Zigma wrote: | | 1969dartsixpak wrote: | Jaså din bil det ja er ikke sikker på hvem du er, men du skal vel delta på Hell race i stjøldal?
åssen tid kjørte du på da? |
Relativt fersk i SL. kan du si 3. sesongen. Kjører bracket, beste det når jeg kunn har 318
beste tider ca: 9.6xx
Skal selvfølgelig på Hell race
318'enen jeg tok ut fra dart'en min var fra 73' og der var det gjort disse tingene og den gikk veldig gått. kunne dra den opp til 7000rpm
men motorn brukte så mye olje også ble det 340 på meg isteden for  _________________ 69mod 4-dørs Dodge Dart, 340 Six-Pack.
77mod Plymouth Volare Premier, StationWagon |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Fri Aug 19, 2011 12:38 am Post subject: |
|
|
9,6 er ingenting å skjemmes over, det var gøy å høre. Grattis med den!  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
1969dartsixpak Route 66

|
Posted: Fri Aug 19, 2011 2:00 am Post subject: |
|
|
| challenger wrote: | 9,6 er ingenting å skjemmes over, det var gøy å høre. Grattis med den!  |
skjemmes ikke over det men blir artig å vite hvor rask bilen blir med ordentlig feste, jeg var ikke den tregeste på stripa den dagen så var fornøyd med det jeg  _________________ 69mod 4-dørs Dodge Dart, 340 Six-Pack.
|
| Back to top |
|
 |
1969dartsixpak Route 66

|
Posted: Sat Aug 27, 2011 7:56 pm Post subject: |
|
|
da har jeg deltat på hell race,
jeg kjørte i bracket klassen og på dem 3 test rundan jeg kjørte så spøla me heile 200m Så når det ordentlige race begynte så satt æ tida mi til 10,5 sek men så når æ skull kjør så hva banen helt tør og bilen hadde grep helt fra start, så da tok jeg å girte lit tidligere til andre giret og på slutten slapp jeg gassen også bremset jeg litt svakt, og da så jeg i speilet at motstanderen ennå var langt bak men det ble forseint til å bremse mere så da ble tiden 9,6
artig uansett men neste år blir det headders og slics  _________________ 69mod 4-dørs Dodge Dart, 340 Six-Pack.
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|