Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

tannstag styring og justerbare fjørbein A body

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kim
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Sun Feb 11, 2007 4:24 pm    Post subject: tannstag styring og justerbare fjørbein A body Reply with quote

Er det noen som har erfaring med den type forstillling som magnumforce.com selger? tannstag styring osv,vil tro at det hjelper meg veldig på veg da jeg skal "slenge" oppi en 426Hemi i darten.... Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
383Scamp
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 1:13 am    Post subject: magnumforce Reply with quote

Jeg har også sett litt på den forstillinga før , den er sikkert bra til sitt bruk .
Jeg tror ikke den er noe for gatebruk siden den har uni-balls istedenfor foringer , jeg ser på den som raceforstilling .
Iløpet av året så kommer sikkert fatmanfab med en forstilling som skal være bolt on , sjekk ut www.fatmanfab.no

Bigblock

PostPosted: Sun Apr 01, 2007 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Heisan!
Jeg har prata med mange i USA som bruker forstillinga til til Magnumforce, og de sier det er en helt annen verden, en std styringa. Styregeometrien er mye bedre. Jeg har bestillt komplett forstilling, med kort manuell tannstang (jeg er ikke supermann, vil ha elektrisk progressiv servo), swaybar, og dobbeljusterbare dempere til Chargeren. Må huske på at den har ikke motorfester, så man må ha avstivings settet til fronten også, med motorfeste plate. Jeg bestillte BB feste med demping. Jeg ville ikke ha bekymret meg for at den har uni-balls. Kjører jo ikke 20 tusen i året med slik bil, med Hemi i !! Jeg planlegger også 4 link/ Wattslink bakstilling, med coilovers, hengt opp i uni-balls.

cudakid
SixPack

PostPosted: Sun Apr 01, 2007 9:50 pm    Post subject: Reply with quote

jag har 4 link med coilovers opphengt i uni-balls på cudaen bak,blir mye støy i bilen,litt lyder i ny å ne når man svinger,er vel mest praktisk med foringer,men gud så gøy når ingenting gir etter ved pådrag..smak og behag..blir vel ikke langturbil darten med hemi kansje?
Back to top
Mopar Führer
classic american

PostPosted: Sun Apr 08, 2007 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

Disse forstillingene er BARE til banebruk og ikke godkjent for bruk på gaten.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
val833
Hemisfærisk aktiv

PostPosted: Wed Jun 27, 2007 7:17 pm    Post subject: Forstilling Reply with quote

Hei.
Jeg har tenkt å kjøpe ny bolt on forstilling fra Reilly motor sport.
Det er han som har bigblockdart siden.
Det er et ekte bolt on system med tannstang og vanlige foringer.
Systemet er basert på Mustang 2.

Noen som har erfaringer?

Vet at han i Nord et sted som har den nydelige 68 Charger i sølv, han har denne forstillingen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum