| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jono 392 HEMI
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 8:54 pm Post subject: Ikke sett på kalender`n ved valg av treff dato på Sandgrund? |
|
|
Hei. Synes att valg av treff dato var noe rar på Sandgrund. Mener å huske Hunderfossen treffet har vært den helga så lenge jeg har vært der, hvertfall siste 28 årene. Har vært mange fra WPC klubben på det treffet i mange år..???? _________________ Mopar or no car.
1984 Dodge ram w150 Step Side
1958 Coronet 2d ht.
1971 Barracuda cab
2003 Dodge Ram Cummings |
|
| Back to top |
|
 |
69daytona super_coupe
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 9:33 pm Post subject: Re: Ikke sett på kalender`n ved valg av treff dato på Sandgr |
|
|
| Jono wrote: | | Hei. Synes att valg av treff dato var noe rar på Sandgrund. Mener å huske Hunderfossen treffet har vært den helga så lenge jeg har vært der, hvertfall siste 28 årene. Har vært mange fra WPC klubben på det treffet i mange år..???? |
Har vel ikke akkurat vært veldig mange av de aktive i klubben der de åra jeg har vært der. Ikke veldig mye MoPar biler heller. Men mulig jeg tar feil.
Det som er så dumt er vel at vi har for få helger med sommer...  |
|
| Back to top |
|
 |
Jono 392 HEMI
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 10:24 pm Post subject: |
|
|
Var egentlig flere jeg skulle skrivi, men uansett dumt. _________________ Mopar or no car.
1984 Dodge ram w150 Step Side
1958 Coronet 2d ht.
1971 Barracuda cab
2003 Dodge Ram Cummings |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Mon Jan 23, 2012 5:56 pm Post subject: |
|
|
Hei, Jono! Fint å høra at folk er opptatt av treffdatoer. Eg sitt sjøl i styret for regionen som arrangerer og det var diskutert ulike innspill på datoer. Helga som vi endte opp med var visstnok den eineste helga i det aktuelle tidsrommet som grill og grillsjef var disponible, og dermed blei det denne. Dessverre er det alltid slik med hobbyen vår at det blir kollisjon mellom arrangementer gjennom den korte sommaren vi har. Så da er det bare å glede seg til ein heidundrande meny på vårtreffet for dei som velger å komme  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
mopar54 burner
|
Posted: Sun Jan 29, 2012 1:31 am Post subject: |
|
|
| Det var forsøk på og få til treffet helga før og men var ikke nok ledige hytter pga andre som hadde booket inn. Var forsøk på om de kunne flytte en helg men det gikk ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
|