| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Fiftyseven 426 HEMI - elephant
Joined: 11 Mar 2007 Posts: 111 Location: Kongsberg
|
Posted: Wed Mar 14, 2012 8:37 pm Post subject: 69 |
|
|
California brukte vel de svarte skiltene frem til ca. 72/73.
Så da er det nok de orginale hvis bilen er nysolgt der  _________________ Chrysler Saratoga 2dHT 1957
Chrysler Grand Voyager SE 2005 |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Thu Mar 15, 2012 1:13 am Post subject: |
|
|
| Smallblock Power E-body wrote: | Ser virkelig ut som et godt eksemplar
Blir det å beholde bilen slik den er med litt oversyn og vedlikehold? Hadde vore tøft å bruke dei bredda stålfelgane med dog dish du har liggande på den bilen  |
 _________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
Dartdama Rekke-firer
Joined: 20 Jun 2010 Posts: 8 Location: Porsgrunn
|
Posted: Fri Mar 16, 2012 9:05 am Post subject: Pent |
|
|
Gratulere med bilen, den så veldig bra ut.  _________________ Dartdama |
|
| Back to top |
|
 |
aspenole Hemisfærisk aktiv

Joined: 20 May 2011 Posts: 231 Location: Nordland
|
Posted: Sat Mar 17, 2012 5:57 am Post subject: |
|
|
Gratulerer med fin bil Dart er tøffe biler, har selv A body biler. _________________ Mopar or no car.
Plymouth Valiant 1969
Plymouth Valiant Brougham 1975
Dodge Aspen SE Coupe sun roof 1977
Dodge Aspen SE 1976
Chrysler Cordoba 1976 |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Sun Mar 18, 2012 11:29 am Post subject: |
|
|
| aspenole wrote: | Gratulerer med fin bil Dart er tøffe biler, har selv A body biler. |
Ja, her er det A-body som gjelder vi får se kansje jeg får lyst på en B eller E body en dag, mange fine modeller å velge i der og  _________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
nippon81 426 HEMI - elephant

Joined: 10 Feb 2008 Posts: 143 Location: Frøya, Sør-Trøndelag
|
Posted: Sun Mar 18, 2012 4:21 pm Post subject: |
|
|
Gratulerer med bil Cato! Kjempe bra bil det der og du trennger nesten ikke gjøre stort. Håper vi treffes på veien. _________________ Dont drink and drive, you may spill your drink!
MOPAR FOR LIFE!!!!!
_____________________________________
1975 DODGEE DART SWINGER 318 ci |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Sat Mar 24, 2012 10:05 pm Post subject: |
|
|
Enda fleire A-bodyer? Gratulerer  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Sun Mar 25, 2012 12:30 pm Post subject: |
|
|
| challenger wrote: | Enda fleire A-bodyer? Gratulerer  |
Hei Roar,
det blir aldri nok A-body'er
Jeg kjøpte den vel egentlig litt på impuls for å få skjermer til GTS'en men nå ser jeg at AMD kommer med nye snart så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.
Jeg er vel åpen for å selge den om det er noen som skulle være intresert.
Er gjerne ikke så mange 4 dørs Dart'er i Norge med orginal V8 og manuell? _________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
|