| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
lucifers Route 66
|
Posted: Sun Jul 15, 2012 5:14 am Post subject: Felg til Challenger |
|
|
Hei Hei Hallo
Lure på å kjøpe meg American racing torque thrust II eller M Felga men fundera på kor store dei kan vere?
nokken som he prøvd forsjellige størelsa å veit ka som passa best?
fra 17" og oppover .. . . .  _________________ 1974 Dodge Challenger 408 Stroker |
|
| Back to top |
|
 |
mr.brudevoll Go wing
|
Posted: Fri Sep 07, 2012 9:39 pm Post subject: |
|
|
Eg foreslår at du låner deg felger før du kjøper.
Dei fleste blir skuffa over at bilen vert sporete med lavprofil dekk.
....og då vert det livsfarleg å ha særleg fart på kjerra, sjølv på rak veg...
Jada jada, seinare skylder man på slitte foringer, manglende caster vinkel, feil geoetri, slarke i styresnekke, og feil dekk....
ENKELTE man snakker med har ALDRI hatt sporete bil uansett felger og dekk dimmensjon,....det rare er at man oftest IKKJE får prøve bilen deira... eller der er ikkje dårlege vegar i området der dei er... |
|
| Back to top |
|
 |
Widing Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Fri Sep 07, 2012 9:53 pm Post subject: |
|
|
Hei jeg har 245/45-18 og 275/40-18 på min 'cuda og ja det sporer på slitte veier. Siden det er så breie dekk. Du må selvsakt justere om forstilling om du skal ha dette båd, Cast, Chamber og Toe in.
Om du bytter til aftermarket type øvre bærearmer slik som jeg har gjort (hotchkis sine har jeg) og får forstillingen justert av en som kan det blir det mye bedre.
Hvor store/breie dekk du får plass til kommer ann på felgesn backspacing/ offside. Les mere om dette her: http://www.cuda-challenger.com/cc/index.php?topic=19470.0 _________________ 70 'Cuda - 383 - A833 http://cuda.widing.biz/ |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|