Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Sperre som ikke virker.

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
s.e.h.
smallblock-poster


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 16
Location: norway

PostPosted: Wed Feb 06, 2013 2:19 pm    Post subject: Sperre som ikke virker. Reply with quote

Hei, har en dodge med 8 3/4(489) bakaksel med sperre som ikke virker på tørr asfalt, men på bløtt underlag spinner den på begge hjul og etter hva jeg har hørt er det kon-sperre på 489 akselen ??
Er det no poeng i og overhale den eller er det like lurt og bare kjøpe True-trac sperre i stedet? Og om det er vanskelig og montere true-trac ?
Back to top
View user's profile Send private message
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Wed Feb 06, 2013 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet er vel hva du bruker bilen til ??????
Normal gatekjøring el til racing og litt røff kjøring.
Til normal kjøring ville jeg vel prøvd og fikse den som er.
Har du byttet olje og hat på tilsetning på den ?

_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
69daytona
super_coupe


Joined: 28 May 2007
Posts: 534
Location: Goathouse, Modum

PostPosted: Wed Feb 06, 2013 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Så vidt jeg vet går det ikke og reparere "con" sperre, kun de gamle.

Skal du bruke den på gata ville jeg kjøpt Auburn eller en som er lik gamle typen.... De er litt snillere.

Har tru trac på coroneten, og den skal ut. Har kjøpt meg en Auburn.
Auburn er bygd på samme måte som den du har.

K-E
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
s.e.h.
smallblock-poster


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 16
Location: norway

PostPosted: Thu Feb 07, 2013 1:02 am    Post subject: Reply with quote

Bruker bilen mest til vanlig kjøring ja,skal pukke opp og se åssen ser ut der og åssen olje skal jeg bruke på akselen ?
En kammerat kjører med dana 60 og true trac og han er veldig fornøyd så det er derfor jeg vurderte det samme på min.
Takk for svar begge to fint og høre på andre sine erfaringer Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
alexseen
cruiser


Joined: 17 Dec 2025
Posts: 30

PostPosted: Fri Jan 30, 2026 3:01 pm    Post subject: Reply with quote

Cześć wszystkim, szukałem ostatnio jakiejś odskoczni po pracy i wpadłem na pewne forum, gdzie ludzie z Mazur chwalili jedno miejsce. Postanowiłem sprawdzić spingranny i muszę powiedzieć, że te automaty online mają tam naprawdę ciekawe motywy. Nie spodziewałem się, że tak szybko uda mi się trafić wyższą wygraną, szczeg?lnie po serii niefortunnych dni u innych operator?w. System jest przejrzysty, a emocje podczas obstawiania zakład?w sportowych są dokładnie tym, czego szukałem, żeby trochę rozruszać wiecz?r w domu.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group