| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Tue Jul 02, 2013 10:20 pm Post subject: |
|
|
Er det ikke det ene er det det andre.Begynner og bli klar for kjøring i helga.
Var og kjørte med podens van i dag. I regnevær. Og ha skjer ?
Jo pusrene slutter og virke. Og all innstrument belysning forsvinner.
Har feilsøkt i mange timer i dag.
Vinduspussermotoren er i orden har jeg fått skjeket ut.
Virker som det er joridng som er problemet. Samme med lysa. Jaja får feilsøke mer i morgen.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
pappa wolf 426 HEMI - elephant
Joined: 30 Nov 2011 Posts: 111 Location: Nakkerud/buskerud
|
Posted: Wed Jul 03, 2013 2:16 pm Post subject: |
|
|
hvis ikke jeg husker helt feil, så kjører pusserne og instrument lyset på samme jordingspunkt!
på miradaen sitter det under dashen på venstre side af rattet!
Sjekk også hovedbryteren til lyset, da den jo som kjent ofte blir varm (og smelter!! Gjett hvor jeg vet det fra! hahaha)
_________________ Better to drive an old slow V8, than a brand new ricer!
May all my old cars, rust in pieces |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Wed Jul 03, 2013 4:33 pm Post subject: |
|
|
Må nok demontere litt under innstrumentpanelet ja.
Men tror det blir i morgen. Her øser regnet ned. Og plass i garasjen har jeg ikke. Den er full.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
pappa wolf 426 HEMI - elephant
Joined: 30 Nov 2011 Posts: 111 Location: Nakkerud/buskerud
|
Posted: Thu Jul 04, 2013 12:09 pm Post subject: |
|
|
Jeg har satt opp 3x6 meter partytelt, bare for at kunne være under tak! hehehe
Men trur ikke det passer, når man har van.
Ellers funker en 6x12 meter pressening med teltstenger fra en campingvogn.
_________________ Better to drive an old slow V8, than a brand new ricer!
May all my old cars, rust in pieces |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Sun Jul 21, 2013 9:50 am Post subject: |
|
|
En stund siden sist. Men litt har en vel puslet med, Fyresdal ble kanon bra.
Aldri sett så mange mopar biler i Street legal på et sted.
Kanon bra tider og fikk jeg. Ble nr 3 i klassen .
Men etter en rotet det til selv. Men pytt pytt.
Van til poden virker pusser motoren på igjen. Og mor har begynt og jobbe
litt Dart. Skal finne noen bilder ettervert.
Nermer seg dato for USA tur og. Gleder meg til mopar national i usa.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
pappa wolf 426 HEMI - elephant
Joined: 30 Nov 2011 Posts: 111 Location: Nakkerud/buskerud
|
Posted: Sun Jul 21, 2013 10:31 am Post subject: |
|
|
Gleder mig til bilder! hehehe
_________________ Better to drive an old slow V8, than a brand new ricer!
May all my old cars, rust in pieces |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Thu Aug 01, 2013 8:57 pm Post subject: |
|
|
Noen bilder fra Fyresdal skal dere få. Di ligger og på bilder film fra treff her på WPC siden.
Litt oppdatering. Chargeren ble det byttet til mer brukevenlig forgasser etter fyresdal. Siden har den ikke blitt brukt
Har ikke hat tid. Podens van har jeg loddet radiator på, og den er faktisk tett.
Min van står godt
Mor har begynt så smått på Darten.
I morgen drar mor og jeg til USA.
En rundtur på 3,5 uke. Der Mopar national i Colombus Ohaio står som det store.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Thu Aug 08, 2013 3:46 pm Post subject: |
|
|
Heisann sitter nå på et motel i Columbus Ohio .
Kom til USA om Fredagen. Dro først til York til Ameriken speed senter.
Dro vidre til Niagara fall. Vidre til Clivland og var på Rock on roll hall of fame museum. Derfra hit. så nå er det Mopar National som gjelder.
Bilder kommer senere.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Sat Aug 10, 2013 2:58 am Post subject: |
|
|
Heisann nå er første dag over av Mopar National. Dagen begynte med regn.
Dette er stort, det største jeg har hvert på. Vesterås blir lite, bortsett fra fyll og fanteri og vrakbiler. Det var det ikke her.
Fant både nye og brukte deler en har leitett etter.
Kjøpt fler jakker og t skjorter. Mange hyggelige folk. Og mye meget bra biler.
Lite med bil eldre en 60. Og det passer meg utmerked.
Ble og invitert på privat omvisning på AMD.
Så det vil vi til uka.
Ps det er så stort at vi leide egen golfbil. Hadde aldri fått med så mye uten.
I morgen vil vi priotere drag racing.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Sun Aug 11, 2013 11:18 am Post subject: |
|
|
Tenker det er mange inntrykk å fordøye der borte, ja. Ha et godt opphold videre og post nokre bilder når du har tid (er tilbake)
_________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Mon Aug 12, 2013 12:34 am Post subject: |
|
|
Heisann ja har vel ca 1000 bilder fra mopar National i Colombus Ohaio.
Tenkte jeg skulle lage en story av turen og sende til mopar bleka.
Har i dag reist fra Columbus Ohaio, og har kommet til Lexington. Blir her 1 natt før en drar vidre til Severville. Det er et stort privat eiet muskel bil museum der, også en fornøyelse park som heter Dollywud.
Mopar National var bare enormt. Må oppleves.
Nils otto
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Wed Aug 14, 2013 10:34 pm Post subject: |
|
|
Moparblekka setter pris på bidrag! Det blir fint å få på trykk utpå høsten eller i vinter så man kan drømme seg vekk litt
_________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Sun Aug 18, 2013 1:32 am Post subject: |
|
|
Heisann da prøver jeg med noen bilder med tlf. Det går ikke. Får beskjed om at filen er for stor. Da får dere gå på Franzenracing. Der går det
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Sun Aug 18, 2013 6:15 pm Post subject: |
|
|
256 kB er største vekt på bildene som kan lastes opp her. Viss du allerede har lasta dei opp til ein anna server kan du kopiere bildeadressene inn hit i tråden din også. Det står litt om det her: http://chryslerklubben.org/forum/viewtopic.php?t=244
_________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Mon Aug 19, 2013 2:35 pm Post subject: |
|
|
[quote="challenger"]256 kB er største vekt på bildene som kan lastes opp her. Viss du allerede har lasta dei opp til ein anna server kan du kopiere bildeadressene inn hit i tråden din også. Det står litt om det her: http://chryslerklubben.org/forum/viewtopic.php?t=244[/quote
Har du prøvd og laste opp bilder med tlf ???????
Trur ikke det. Men kommer jo hjem en gang. skal nok få bilder da.
I går var jeg på museumet til big daddy Don Garlits.
Tror en kan bruke en uke der uten og få med alt. Er nå kommet til huset vi skal bo i den siste tiden vi er her. Mulige det er noe kjøring på Orlando racwvay til Fredag.
_________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
|