Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tempelen garage
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 34, 35, 36  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Din egen Mopar
View previous topic :: View next topic  
Author Message
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Tue Jul 02, 2013 10:20 pm    Post subject: Reply with quote

Er det ikke det ene er det det andre.Begynner og bli klar for kjøring i helga.
Var og kjørte med podens van i dag. I regnevær. Og ha skjer ?
Jo pusrene slutter og virke. Og all innstrument belysning forsvinner.
Har feilsøkt i mange timer i dag.
Vinduspussermotoren er i orden har jeg fått skjeket ut.
Virker som det er joridng som er problemet. Samme med lysa. Jaja får feilsøke mer i morgen.

_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pappa wolf
426 HEMI - elephant


Joined: 30 Nov 2011
Posts: 111
Location: Nakkerud/buskerud

PostPosted: Wed Jul 03, 2013 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

hvis ikke jeg husker helt feil, så kjører pusserne og instrument lyset på samme jordingspunkt!
på miradaen sitter det under dashen på venstre side af rattet!

Sjekk også hovedbryteren til lyset, da den jo som kjent ofte blir varm (og smelter!! Gjett hvor jeg vet det fra! hahaha)

_________________
Better to drive an old slow V8, than a brand new ricer!
May all my old cars, rust in pieces
Back to top
View user's profile Send private message
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Wed Jul 03, 2013 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Må nok demontere litt under innstrumentpanelet ja.
Men tror det blir i morgen. Her øser regnet ned. Og plass i garasjen har jeg ikke. Den er full.

_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pappa wolf
426 HEMI - elephant


Joined: 30 Nov 2011
Posts: 111
Location: Nakkerud/buskerud

PostPosted: Thu Jul 04, 2013 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

Jeg har satt opp 3x6 meter partytelt, bare for at kunne være under tak! hehehe
Men trur ikke det passer, når man har van.
Ellers funker en 6x12 meter pressening med teltstenger fra en campingvogn.

_________________
Better to drive an old slow V8, than a brand new ricer!
May all my old cars, rust in pieces
Back to top
View user's profile Send private message
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Sun Jul 21, 2013 9:50 am    Post subject: Reply with quote

En stund siden sist. Men litt har en vel puslet med, Fyresdal ble kanon bra.
Aldri sett så mange mopar biler i Street legal på et sted.
Kanon bra tider og fikk jeg. Ble nr 3 i klassen .
Men etter en rotet det til selv. Men pytt pytt.
Van til poden virker pusser motoren på igjen. Og mor har begynt og jobbe
litt Dart. Skal finne noen bilder ettervert.
Nermer seg dato for USA tur og. Gleder meg til mopar national i usa.

_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pappa wolf
426 HEMI - elephant


Joined: 30 Nov 2011
Posts: 111
Location: Nakkerud/buskerud

PostPosted: Sun Jul 21, 2013 10:31 am    Post subject: Reply with quote

Gleder mig til bilder! hehehe
_________________
Better to drive an old slow V8, than a brand new ricer!
May all my old cars, rust in pieces
Back to top
View user's profile Send private message
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Thu Aug 01, 2013 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

Noen bilder fra Fyresdal skal dere få. Di ligger og på bilder film fra treff her på WPC siden.
Litt oppdatering. Chargeren ble det byttet til mer brukevenlig forgasser etter fyresdal. Siden har den ikke blitt brukt Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Har ikke hat tid. Podens van har jeg loddet radiator på, og den er faktisk tett.
Min van står godt Rolling Eyes Rolling Eyes
Mor har begynt så smått på Darten.
I morgen drar mor og jeg til USA.
En rundtur på 3,5 uke. Der Mopar national i Colombus Ohaio står som det store.



267.JPG
 Description:
 Filesize:  91.15 KB
 Viewed:  17405 Time(s)

267.JPG

Klick here to see the Image in full size.




273.JPG
 Description:
 Filesize:  120.27 KB
 Viewed:  17405 Time(s)

273.JPG

Klick here to see the Image in full size.




272.JPG
 Description:
 Filesize:  136.02 KB
 Viewed:  17405 Time(s)

272.JPG

Klick here to see the Image in full size.




_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Thu Aug 08, 2013 3:46 pm    Post subject: Reply with quote

Heisann sitter nå på et motel i Columbus Ohio .
Kom til USA om Fredagen. Dro først til York til Ameriken speed senter.
Dro vidre til Niagara fall. Vidre til Clivland og var på Rock on roll hall of fame museum. Derfra hit. så nå er det Mopar National som gjelder.
Bilder kommer senere.

_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Sat Aug 10, 2013 2:58 am    Post subject: Reply with quote

Heisann nå er første dag over av Mopar National. Dagen begynte med regn.
Dette er stort, det største jeg har hvert på. Vesterås blir lite, bortsett fra fyll og fanteri og vrakbiler. Det var det ikke her.
Fant både nye og brukte deler en har leitett etter.
Kjøpt fler jakker og t skjorter. Mange hyggelige folk. Og mye meget bra biler.
Lite med bil eldre en 60. Og det passer meg utmerked. Laughing Laughing
Ble og invitert på privat omvisning på AMD.
Så det vil vi til uka.
Ps det er så stort at vi leide egen golfbil. Hadde aldri fått med så mye uten.
I morgen vil vi priotere drag racing.

_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Sun Aug 11, 2013 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Tenker det er mange inntrykk å fordøye der borte, ja. Ha et godt opphold videre og post nokre bilder når du har tid (er tilbake) Cool
_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Mon Aug 12, 2013 12:34 am    Post subject: Reply with quote

Heisann ja har vel ca 1000 bilder fra mopar National i Colombus Ohaio.
Tenkte jeg skulle lage en story av turen og sende til mopar bleka.
Har i dag reist fra Columbus Ohaio, og har kommet til Lexington. Blir her 1 natt før en drar vidre til Severville. Det er et stort privat eiet muskel bil museum der, også en fornøyelse park som heter Dollywud.
Mopar National var bare enormt. Må oppleves.
Nils otto

_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Wed Aug 14, 2013 10:34 pm    Post subject: Reply with quote

Moparblekka setter pris på bidrag! Det blir fint å få på trykk utpå høsten eller i vinter så man kan drømme seg vekk litt Cool
_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Sun Aug 18, 2013 1:32 am    Post subject: Reply with quote

Heisann da prøver jeg med noen bilder med tlf. Det går ikke. Får beskjed om at filen er for stor. Da får dere gå på Franzenracing. Der går det
_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
challenger
340 SixPack


Joined: 07 Jan 2005
Posts: 1753
Location: Hvam

PostPosted: Sun Aug 18, 2013 6:15 pm    Post subject: Reply with quote

256 kB er største vekt på bildene som kan lastes opp her. Viss du allerede har lasta dei opp til ein anna server kan du kopiere bildeadressene inn hit i tråden din også. Det står litt om det her: http://chryslerklubben.org/forum/viewtopic.php?t=244
_________________
A beer is 5 short of a six-pack
Back to top
View user's profile Send private message
moparman
Hemisfærisk aktiv


Joined: 31 May 2005
Posts: 1250
Location: porsgrunn

PostPosted: Mon Aug 19, 2013 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="challenger"]256 kB er største vekt på bildene som kan lastes opp her. Viss du allerede har lasta dei opp til ein anna server kan du kopiere bildeadressene inn hit i tråden din også. Det står litt om det her: http://chryslerklubben.org/forum/viewtopic.php?t=244[/quote
Har du prøvd og laste opp bilder med tlf ???????
Trur ikke det. Men kommer jo hjem en gang. skal nok få bilder da.
I går var jeg på museumet til big daddy Don Garlits.
Tror en kan bruke en uke der uten og få med alt. Er nå kommet til huset vi skal bo i den siste tiden vi er her. Mulige det er noe kjøring på Orlando racwvay til Fredag.

_________________
moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block


Massively Over Powered And Respected

chargernorway.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Din egen Mopar All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 34, 35, 36  Next
Page 23 of 36

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group