Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stevelon
burner

PostPosted: Fri Nov 22, 2024 6:16 pm    Post subject: Reply with quote

Så, jag var på en träningssession igår och insåg att mina gamla handskar börjar kännas för slitna. Jag vet att jag borde byta ut dem, men jag har ingen aning om vad jag ska välja. Jag är osäker på om jag ska välja ett dyrare märke eller om det räcker med något enklare. Finns det någon mellanväg?
Back to top
View user's profile Send private message
madina
burner

PostPosted: Mon Nov 25, 2024 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

Jag förstår, det där var jag också orolig för. Det är så lätt att bli överväldigad av alla märken och priser. För nybörjare skulle jag rekommendera att satsa på ett bra, men prisvärt märke som erbjuder bra vaddering och hållbarhet. Kanske något i mitten av prisskalan. Själv började jag med ett par från Venum och var nöjd, både pris och kvalitet var bra. Det viktigaste är att du får rätt passform och komfort, inte bara märke. Kolla gärna på Nyheter-www.kampsportsutrustning.n.nu/ för mer information.
Back to top
siaenko
burner

PostPosted: Mon Nov 25, 2024 10:39 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har testat både dyra och billigare handskar och tycker faktiskt att det inte alltid handlar om priset. Jag tycker att du kan hitta riktigt bra handskar i mellanprisklassen som både känns bekväma och ger bra stöd. För mig var det en bra investering att köpa en mer hållbar modell från ett märke som Leone, för de höll länge och kändes riktigt bra. Det är inte alltid värt att lägga ut för mycket när du är nybörjare, så välj något som känns bra på handen och som inte töms på kort tid.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Off topic - Bil All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum