| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Wihadom classic american
|
Posted: Sat Nov 23, 2024 12:36 pm Post subject: |
|
|
| Hej alla! Jag planerar att måla om mina fönster i sommar och funderar på om jag ska anlita en professionell målare eller försöka göra det själv. Är det någon här som har erfarenhet av fönstermålning i Stockholm? Är det svårt att få till ett bra resultat själv? |
|
| Back to top |
|
 |
Eninfr SixPack
|
Posted: Sat Nov 23, 2024 12:57 pm Post subject: |
|
|
| Hej! Jag har erfarenhet av fönstermålning Stockholm och rekommenderar att anlita en professionell målare om du vill ha ett hållbart och professionellt resultat. Att måla fönster kräver noggrant förarbete och rätt teknik för att få till ett bra resultat, särskilt om det handlar om gamla eller utsatta fönster. Trexab Måleri är ett bra val för fönstermålning i Stockholm, de erbjuder både erfarenhet och hög kvalitet på sina arbeten. De ser till att allt görs ordentligt och håller länge, vilket kan vara svårt att uppnå själv. |
|
| Back to top |
|
 |
Marieythe classic american
|
Posted: Sat Nov 23, 2024 1:02 pm Post subject: |
|
|
| Håller helt med! Fönstermålning kan vara knepigt, särskilt med äldre fönster. Trexab Måleri verkar vara ett utmärkt val för ett professionellt resultat. Deras erfarenhet och kvalitet gör verkligen skillnad! |
|
| Back to top |
|
 |
|