| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Marieythe classic american
|
Posted: Mon Dec 23, 2024 12:16 pm Post subject: |
|
|
| Hej alla! Jag har nyligen stött på Elfirma Stockholm och jag ville veta mer om era erfarenheter med dem. Jag har hört bra saker om deras digitala tjänster, särskilt deras e-signering. Är de lika bra som annonserat? Kan någon dela med sig av sina erfarenheter? |
|
| Back to top |
|
 |
Eninfr SixPack
|
Posted: Mon Dec 23, 2024 2:44 pm Post subject: |
|
|
| Hej! Vid en större renovering är eldragningen avgörande för säkerhet och funktion. Börja med att planera var uttag, belysning och eventuella elapparater ska placeras. Tänk på framtida behov och kapacitet i elcentralen. Jag rekommenderar att ta hjälp av Elfirma Stockholm som är proffs på eldragningar vid renoveringar. De kan ge råd och se till att arbetet uppfyller alla säkerhetskrav. |
|
| Back to top |
|
 |
Wihadom classic american
|
Posted: Mon Dec 23, 2024 3:14 pm Post subject: |
|
|
| Jag har också kollat in dem! Det jag gillar med Elfirma är hur effektiv och juridiskt korrekt deras e-signaturer är. Det är särskilt användbart för mitt frilansarbete eftersom jag ofta hanterar kontrakt online. Men som Erik nämnde kan det vara lite dyrt. Har någon av er testat deras andra funktioner, som digital ID-verifiering? Nyfiken på om det är något som är värt att lägga till för företag som behöver det regelbundet. |
|
| Back to top |
|
 |
|