Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Sier luftfilterboksen noe?

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Erik Lund
smallblock-poster


Joined: 08 Sep 2006
Posts: 16
Location: Oslo

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:28 am    Post subject: Sier luftfilterboksen noe? Reply with quote

Jeg har en 440 motor, som jeg ikke vet årsmodellen på, den er fra 72-74 en gang, men motornummeret mitt er ikke sporbart- det starter med 4C..- så til spørsmålet, jeg ser noen 75 modeller har svart, min er oransje, kan man datere motor/effekt ut i fra fargen på boksen?

Det eneste jeg vet at det er en HP motor for Canada- noen somhar peil på effekten 330 SAE ?

Nå fikk dere vel noe å bryne dere på?

_________________
Erik
Har en del biler som ikke passer her, men den ene har 440 motor Smile
Back to top
View user's profile Send private message
mr.mopar
Hemisfærisk aktiv


Joined: 24 Feb 2007
Posts: 449
Location: mosjøen

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 12:49 pm    Post subject: motor Reply with quote

hei
er det ingen tegn på den flaten forrran insuget.alle 440 motorer skal ha en planslipt flate der hvor info om årsmodell står
mvh runar

_________________
71 cuda 6.1 hemi

33 plymouth rod
Back to top
View user's profile Send private message
Erik Lund
smallblock-poster


Joined: 08 Sep 2006
Posts: 16
Location: Oslo

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Ikke på denne...- den ble viderlevert til en annen billevrandør...(Jensen)
_________________
Erik
Har en del biler som ikke passer her, men den ene har 440 motor Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Wizard
Exner - the finned years


Joined: 11 Mar 2007
Posts: 249
Location: Sturkö, Blekinge, Sweden

PostPosted: Tue Aug 14, 2007 6:28 pm    Post subject: Reply with quote

Erik Lund wrote:
Ikke på denne...- den ble viderlevert til en annen billevrandør...(Jensen)


det är riktigt bra Erik att du inte nämner de onämnbara här Laughing Laughing
Vår webmaster har ett märkligt skämtlynne som artar sig så att man inte kan skriva in namn på de onämnbara - prova gärna själv.... Twisted Evil

_________________
"Jo, det var bättre förr - till och med framtiden var bättre förr"
Back to top
View user's profile Send private message
Roger
Guest





PostPosted: Sun Aug 19, 2007 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

Når det gjelder fargen på ECU er den sort originalt og har 5 tilkopplingspinner. Mopar Performance Orange, chrom og gold har 4. Disse ECU'er kan byttes mot den sorte. men ikke onvent. ECU med blå farge er vanlig servicedel.
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group