| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Erik Lund smallblock-poster
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 16 Location: Oslo
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 12:28 am Post subject: Sier luftfilterboksen noe? |
|
|
Jeg har en 440 motor, som jeg ikke vet årsmodellen på, den er fra 72-74 en gang, men motornummeret mitt er ikke sporbart- det starter med 4C..- så til spørsmålet, jeg ser noen 75 modeller har svart, min er oransje, kan man datere motor/effekt ut i fra fargen på boksen?
Det eneste jeg vet at det er en HP motor for Canada- noen somhar peil på effekten 330 SAE ?
Nå fikk dere vel noe å bryne dere på? _________________ Erik
Har en del biler som ikke passer her, men den ene har 440 motor  |
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

Joined: 24 Feb 2007 Posts: 449 Location: mosjøen
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 12:49 pm Post subject: motor |
|
|
hei
er det ingen tegn på den flaten forrran insuget.alle 440 motorer skal ha en planslipt flate der hvor info om årsmodell står
mvh runar _________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Lund smallblock-poster
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 16 Location: Oslo
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 1:06 pm Post subject: |
|
|
Ikke på denne...- den ble viderlevert til en annen billevrandør...(Jensen) _________________ Erik
Har en del biler som ikke passer her, men den ene har 440 motor  |
|
| Back to top |
|
 |
Wizard Exner - the finned years

Joined: 11 Mar 2007 Posts: 249 Location: Sturkö, Blekinge, Sweden
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 6:28 pm Post subject: |
|
|
| Erik Lund wrote: | | Ikke på denne...- den ble viderlevert til en annen billevrandør...(Jensen) |
det är riktigt bra Erik att du inte nämner de onämnbara här
Vår webmaster har ett märkligt skämtlynne som artar sig så att man inte kan skriva in namn på de onämnbara - prova gärna själv....  _________________ "Jo, det var bättre förr - till och med framtiden var bättre förr" |
|
| Back to top |
|
 |
Roger Guest
|
Posted: Sun Aug 19, 2007 10:07 pm Post subject: |
|
|
| Når det gjelder fargen på ECU er den sort originalt og har 5 tilkopplingspinner. Mopar Performance Orange, chrom og gold har 4. Disse ECU'er kan byttes mot den sorte. men ikke onvent. ECU med blå farge er vanlig servicedel. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|