| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Radar_Charger Slant Six

|
Posted: Sat May 28, 2005 2:04 pm Post subject: Antall biler i Norge? |
|
|
Er det noen som vet om det finnes en oversikt over hvor mange biler det er av forskjellig typer her i landet? Tenker da selvsagt på Mopar fra -65 til -73.. Jeg har selv en 1968 mod Dodge Charger og er litt nysgjerrig på hvor mange andre slike biler som ruller rundt. Hadde også vært interessant med tall på andre typer/modeller.. _________________ -68 Dodge Charger
-94 Chevy G30 Starcraft
-95 BMW 320i
A friend is a person who bails you out of jail.. A real friend is sitting next to you in the cell saying: " Damn! That was fun!" |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Sat May 28, 2005 7:47 pm Post subject: |
|
|
Klubben fører oversikt over medlemenes bilpark, som vert gjeve ut i bladformat til alle medlemer annakvart år. Den neste kjem no til sommaren. Dette registeret er veldig avhengig av at medlemer sjølv oppdaterer informasjon ved kjøp og sal av biler. For øvrig er dette fort gjordt ved å bruke skjemaet som ligg på nettsida under Kontakt Oss! Håper mange nytter seg av dette, men ellers er det berre å snakke med nokon frå hovedstyret på treff eller klubbarrangement.
Dette registeret gjev ein liten peikepinne på kva som fins, men alle Mopar-eigere er dessverre ikkje medlem...
Ein annan stad å spørje er Statens Vegvesen Køyretyregisteret (tidlegere Biltilsynet). Her får du gratis informasjon ved å søke på årgang og bilmerke/-modell. Men her er det òg stor usikkerhet knytt til biler som har vore avskilta ei tid o.l. Problem er det også med stavemåten av enkelte modeller, eg kan nemne Charger som kan være registrert som Charcher, Challenger/Challanger/Chellender, Cuda/Barracuda/Baracuda/Berracuda og mye annet dumt. Det finnes faktisk vognkort i landet utstedt på Dodge Hardtop og Dodge Cabriolet.
Da er det dessverre ikkje så enkelt å halde oversikten lenger.
Eit tips til deg med den biltypen er å kontakte Templen som driv nettsida Chargernorway. Link finn du mellom Linker på hovedsida. _________________ A beer is 5 short of a six-pack 
Last edited by challenger on Fri Jul 08, 2005 9:31 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Bippe Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Mon May 30, 2005 1:33 am Post subject: |
|
|
Jeg driver å registrerer hva som finnes av Mopar muskelbiler i Norge. Uheldigvis så har pcen min kræsja, men regner med å få en ny i løpet av noen dager, og håper da å få åpnet arkivet igjen.
Det hadde også vert fint om du kunne sende meg lit innfo om bilen din (reg nr. vin nr. tekniske data, tidligere eiere og litt historikk).
Etter hukomelsen er vel 1968 Chrger den bilen det er flest av i Norge. _________________ Been,s Garage
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL |
|
| Back to top |
|
 |
Bippe Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Fri Jul 08, 2005 5:02 pm Post subject: |
|
|
Heisan
Da er pcen min nogenlunde på bena igjen.
I mitt register har jeg 42 1968 Chargere, 16 1969 Chargere og 25 70 Chargere.
Ønsker du flere opplysninger må du sende meg informasjon om din bil først.
PS jeg leverer ikke ut informasjon om Reg Nr. eller Vin Nr. _________________ Been,s Garage
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL |
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 11:08 am Post subject: |
|
|
| Bippe wrote: | Heisan
Da er pcen min nogenlunde på bena igjen.
I mitt register har jeg 42 1968 Chargere, 16 1969 Chargere og 25 70 Chargere.
Ønsker du flere opplysninger må du sende meg informasjon om din bil først.
PS jeg leverer ikke ut informasjon om Reg Nr. eller Vin Nr. |
HEI BIPPE.
tror nok du har rektig antall der ja. men det fins nok fler !!!!
Så hvis folk hadde sent deg eller meg reg nr og vin kode så kunne det godt an og lage et komplet register. Hilsen moparman. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|