| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moparstuff 426 HEMI - elephant
Joined: 11 Mar 2007 Posts: 131
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 11:11 pm Post subject: strøm problem 340 |
|
|
jeg har problemer med starting av bilen når den er varm. har nytt batteri, bruker en ny mini starter ,er det noen som har ide om hva problemet er?
Når bilen er kald starter den med en gang. |
|
| Back to top |
|
 |
Roger Guest
|
Posted: Sun Aug 19, 2007 9:54 pm Post subject: |
|
|
| Det hadde vert fint med noe mere info. Går motoren for sakte rundt når du prøver og starte? |
|
| Back to top |
|
 |
moparstuff 426 HEMI - elephant
Joined: 11 Mar 2007 Posts: 131
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 5:13 pm Post subject: strøm problem |
|
|
Når jeg vrir på nøkkelen butter det imot, virker som om det ikke er nok strøm.
Men dette er jo bare ved varm motor. |
|
| Back to top |
|
 |
taue-bill Bigblock
Joined: 31 Jan 2007 Posts: 99 Location: eidsvoll
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 7:57 pm Post subject: Re: strøm problem |
|
|
| moparstuff wrote: | Når jeg vrir på nøkkelen butter det imot, virker som om det ikke er nok strøm.
Men dette er jo bare ved varm motor. |
Høres kanskje ut som litt mye fortenning.., det pleier å fungere bedre når motor`n er kald... Sjekk fortenning..!! Er det original kompresjon..? _________________ 1975 dart 4d 225-904 (X)
1974 tradesman-300 225/727 (X)
1970 superbee 440/727 (X)
1968 satellite 4d 225-904
1966 DART GT m/340/727 (X)
1961 newport 4d 361 |
|
| Back to top |
|
 |
moparstuff 426 HEMI - elephant
Joined: 11 Mar 2007 Posts: 131
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 9:08 pm Post subject: |
|
|
| kammen er noe kvassere en 340 org. jeg skal prøve fortenninga. |
|
| Back to top |
|
 |
|