Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

strøm problem 340

 
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
moparstuff
426 HEMI - elephant


Joined: 11 Mar 2007
Posts: 131

PostPosted: Sat Aug 18, 2007 11:11 pm    Post subject: strøm problem 340 Reply with quote

jeg har problemer med starting av bilen når den er varm. har nytt batteri, bruker en ny mini starter ,er det noen som har ide om hva problemet er?
Når bilen er kald starter den med en gang.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Roger
Guest





PostPosted: Sun Aug 19, 2007 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

Det hadde vert fint med noe mere info. Går motoren for sakte rundt når du prøver og starte?
Back to top
moparstuff
426 HEMI - elephant


Joined: 11 Mar 2007
Posts: 131

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 5:13 pm    Post subject: strøm problem Reply with quote

Når jeg vrir på nøkkelen butter det imot, virker som om det ikke er nok strøm.
Men dette er jo bare ved varm motor.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
taue-bill
Bigblock


Joined: 31 Jan 2007
Posts: 99
Location: eidsvoll

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 7:57 pm    Post subject: Re: strøm problem Reply with quote

moparstuff wrote:
Når jeg vrir på nøkkelen butter det imot, virker som om det ikke er nok strøm.
Men dette er jo bare ved varm motor.

Høres kanskje ut som litt mye fortenning.., det pleier å fungere bedre når motor`n er kald... Sjekk fortenning..!! Er det original kompresjon..?

_________________
1975 dart 4d 225-904 (X)
1974 tradesman-300 225/727 (X)
1970 superbee 440/727 (X)
1968 satellite 4d 225-904
1966 DART GT m/340/727 (X)
1961 newport 4d 361
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
moparstuff
426 HEMI - elephant


Joined: 11 Mar 2007
Posts: 131

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 9:08 pm    Post subject: Reply with quote

kammen er noe kvassere en 340 org. jeg skal prøve fortenninga.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group