| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kim Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 7:22 pm Post subject: manuell girkasse på 440 |
|
|
| Har tenkt til å kjøre mänuelt på min 440,noen som har tips på hvor jeg bør handle kasse? 5trins keisler? borgwarner? hva lønner seg? tips? alt skal monteres i 67 a body 440,manuell og dana 60. også intresert i tips angående headers. |
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 11:02 pm Post subject: |
|
|
Hvis du vil ha tremec, tror jeg Keisler er de eneste som har cluth hus til mopar BB. Har hørt begge deler om dem, men det virker som bra greier. Kassa er jo kjent, så det er ikke noe problem, men jeg ville ha forsikret meg om at jeg fikk et komplett kit. 5 trinn er jo mye grommere en 4 trinns da!!!! _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed Sep 12, 2007 9:29 am Post subject: keisler |
|
|
kan anbefale keisler sitt kitt med hydralisk chlutch.hadde det på rt/se challengeren med hemi og tenker på og kjøpe et kitt til til cudaen. _________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
Kim Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 10:05 pm Post subject: |
|
|
| Takk for tips,har vært i kontakt med ks så det blir nok et kit gjennom han fra keisler. |
|
| Back to top |
|
 |
Bertelrud smallblock-poster
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 11:14 pm Post subject: |
|
|
| Sjekk hos Gerko Engineering, Ohio. Kjøpte selv et av deres TKO 600 kit sist vinter. Kjempekarer som yter absolutt topp service! De trakk ut deler fra sitt kit og handlet inn de delene jeg ønsket før alt ble pakket og sendt som avtalt. Fikk både Lakewood Shattershield og mcLeod street Twin clutch. www.gerkoengineering.com Mark eller Geoff. |
|
| Back to top |
|
 |
|