| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Norwegianmopar 426 HEMI - elephant

Joined: 09 Jan 2005 Posts: 148 Location: Ørsta
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 11:31 pm Post subject: |
|
|
| suntech wrote: | | Hei! Disse har jo vært tilgjengelige siden slutten av mars!!! |
De var nok ikke klare for levering da...bare se her:
-XV Motorsports is pleased to announce the arrival of their all-new tilt steering column for MOPAR B, E and A bodied cars. For B-Body vehicles, we even have 66 and earlier models covered!
Men uansett, nå kan de leveres. _________________ 1964 Dodge Max Wedge Race Clone
1967 Chrysler Newport Custom
1979 Dodge Aspen Coupe 360 Hi-Po
www.rm-toybox.com |
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
Joined: 27 Mar 2007 Posts: 88 Location: Kristiansand
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 11:18 am Post subject: |
|
|
ok, det kan jo være en ny type, for allt vi vet. Da jeg prata med dem om forstillinga, sa han at jeg burda ha den, eller sette i lager i bunnen på den jeg har. Han sa ingenting om at han ikke kunne levere den, og dette var i april. Jeg har bilen min stående i Reading, PA, og venter på delene jeg skal ha med i samme frakta. XV måtte ha 5-6 uker på å samle delene, og få dem på plass. Det jeg venter på, er Auto Metal Direct, som lager MYE nye karosserideler.
Min bil blir med XV forstilling, rattstamme, bremser, chassis-avstivninger, vindusheiser og headers. Mulig også noe smådeler, men det blir i et seinere lass. Må ha de store tunge delene hit, sammen med bilen. Hjul oppsettet blir også veldig likt XV, med 12x18 bak, med 345/30 dekk, og 9 1/2 x 18 foran, med 275/35 dekk
Motor blir World Casting alu hemi, injection, med forsterket 6 trinn T-56, og Mark Williams modul aksel. Gleder meg som en unge til å få bitene i hus. _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
suntech Bigblock
Joined: 27 Mar 2007 Posts: 88 Location: Kristiansand
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 11:38 am Post subject: |
|
|
Sjekka mailen min nå, og jeg hadde oså fått den fra XV  _________________ When i was a kid i had a Ford. i´m a man now! |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|