| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moparstuff 426 HEMI - elephant
Joined: 11 Mar 2007 Posts: 131
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 6:09 pm Post subject: 340 vurderes solgt |
|
|
| har en komplett 340 som jeg vurderer å selge hvor mye kan jeg ta for motoren? |
|
| Back to top |
|
 |
Dyrhaug cruiser

Joined: 10 Mar 2006 Posts: 32 Location: Vågstranda
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 7:17 pm Post subject: 340 |
|
|
Gikk en 340 som va nyoverhalt til 15000 ifjord sommer mener jeg.
uten kasse å grenrør. |
|
| Back to top |
|
 |
Kim Hemisfærisk aktiv
Joined: 06 Feb 2007 Posts: 940 Location: Kongsvinger
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 8:28 pm Post subject: |
|
|
| årsmodell?? |
|
| Back to top |
|
 |
moparstuff 426 HEMI - elephant
Joined: 11 Mar 2007 Posts: 131
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 7:52 pm Post subject: |
|
|
| da kan man like godt kaste den . |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:12 pm Post subject: |
|
|
| Quote: | da kan man like godt kaste den .
|
Er det noe jeg ikke har fått med meg her? _________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
Wizard Exner - the finned years

Joined: 11 Mar 2007 Posts: 249 Location: Sturkö, Blekinge, Sweden
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:16 pm Post subject: |
|
|
Jo du moparstuff, om du lika gärna vill kasta din 340 så släng den över gränsen till oss i Sverige! Vi har ju inte så många norska oljedollar här - vi tar väl vara på även gammal GM lort här.  _________________ "Jo, det var bättre förr - till och med framtiden var bättre förr" |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

Joined: 17 Feb 2007 Posts: 1138 Location: Bergen
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:27 pm Post subject: |
|
|
Her er prisforlangende fra en annonse på AutoDB, selger holder til i Østfold
| Quote: |
360 motor 14000 kr
318 motor 8000 kr
318 dele motor uten topper 4000 kr |
Jeg har kjøpt noen SB motorer siste året og prisene som har vert forlangt har sprikt fra billig til uforskammet dyrt.
En 340 av årsmodell 68-70 i god stand tror jeg er lett å selge og sikkert verd noen høvdinger. _________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
Vidar-Alexander Hemisfærisk aktiv

Joined: 08 Jan 2005 Posts: 491 Location: Sauda
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 12:13 am Post subject: |
|
|
Vil vel påstå at du kan forlange rimelig mye mer for en 340 enn for noen av de andre sb motorene.  _________________ 80 Dodge W-150 Warlock Power Wagon. 360.
74 Dodge Dart Swinger 2dr.ht. 440.
X 90 Dodge Ram B350LT
X 72 Dodge Polara Custom Wagon. 440.
X 70 Dodge Dart Swinger 372.
X 74 Dodge Dart Custom 225.
X 74 Dodge Dart Custom Spesial Edition. 225 super six. |
|
| Back to top |
|
 |
|