| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
aurstad Slant Six
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 6:15 pm Post subject: Chrysler Cordoba |
|
|
Ønsker å komme kontakt med andre eiere av Chrysler Cordoba '75 - '76. Har en stående i garasjen, samt en '75 Charger delebil og det hadde vært artig å høre om andre som har ligende biler..
Post her eller send en mail til karlkristian@gmail.com
mvh
Karl Kristian Aurstad
Formann
Custom Cowboys |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
|
| Back to top |
|
 |
aurstad Slant Six
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 12:00 am Post subject: |
|
|
Heisann
Ja sannelig, der var det et par ja. Har bare hørt om 2 stykker i midt-norge, selv om dette er bare "rykter" og aner ikke om at det faktisk er samme modell. Antar det er flere, men finner det litt vanskelig å få oversikt over hvor mange det muligens er.
Det er altså ingen i WPC som eier en Cordoba? |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Tue Apr 12, 2005 10:20 am Post subject: |
|
|
Alle medlemer får tilsendt medlemsmatrikkel annakvart år med oppdatert status på navneliste, adresseregister og medlemenes bilpark!
Skal vel være muligheter for å finne ut, men eg har ikkje lista tilgjengelig for øyeblikket dessverre.
Husker i farten at formannen i Region Arctic Mopar hadde ein raud 76 Dodge Charger. Den blei solgt til ei frøken i Nordland og var avbilda for eit par år sidan i AMCAR Magazine ifm. eit treff nordpå. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
beep beep Bigblock

|
Posted: Tue Apr 12, 2005 6:25 pm Post subject: 77 cordoba |
|
|
det er en 77 Cordoba i løten(ådalsbruk) den er muligens avregistrert nå.. men er en forholdsvis godt bevart orginalbil, med pen sølv orginallakk osv.. tror den bilen har hatt samme eier i veldig mange år.. tror ikke det er en en eiersbil, men tipper det ikke har værdt mer en en til to tidligere eiere på den.. vis du er intr. så kan jeg helt sikkert skaffe mer info om den.. tror ikke eieren er medlem av WPC.. men jeg har snakket med bileieren noen ganger.. han fortalte at han hadde avskiltet den pga den trengte litt jobb etter mange års bruk å at han hadde satt den inn i påvente av bedre tider..
ang. nyere Charger så hadde en kamerat av meg en rød 75 Charger for endel år siden, den ble byttet inn på lasses bil i oslo for ca 7 til 8 år siden..
siden har jeg ikke sett den bilen..
beep beep |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Wed Apr 27, 2005 12:33 pm Post subject: |
|
|
Denne her kjenner du formodentlig til; http://www.acdcm.no/medlinf/patrol.htm.
Klubbil til ACDCM i Modum, Buskerud. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
aurstad Slant Six
|
Posted: Mon May 02, 2005 6:12 pm Post subject: |
|
|
| Ja denne har jeg sett før! Kjempetøff! |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
|
| Back to top |
|
 |
charger Guest
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 1:24 pm Post subject: |
|
|
Hei. Var den lykkelige eier av en rød 75 charger. Den ble solgt for noen år siden. (angrer ) Den var avbildet i amcar, tror det var i -02. Bytta den ut i en challenger, som jeg stortrives med!!  |
|
| Back to top |
|
 |
Dallas Guest
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 1:11 am Post subject: |
|
|
Hei! Jeg har en 1975 Charger.. Kjøpte den i høst.
Se www.dodgecharger.no for bilder.
 |
|
| Back to top |
|
 |
|