| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
oldefar Guest
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 3:16 am Post subject: Noen som har handlet bil av Rotevatn ? |
|
|
Uten å nevne navn, så er det nok ikke så uvanlig at enkelte i WPC Club of Norway bedriver "monkeybusiness" og tjener penger på andre medlemmer. Har nok en del "innberetninger" om det desverre. Det er også en av grunnene til at jeg ikke lenger har noe med denne klubben å gjøre. WPC Club of Norway er dessuten ekskludert fra hovedklubben i U.S.A. for brudd på lover og regler . (>>>>> setning slettet <<<<) But who gives a shit ? Norway in a nutshell !!! Lenge leve kammeraderi, juks og hykleri.
Oldefar Olsen.
Last edited by oldefar on Wed Nov 28, 2007 12:33 pm; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed Nov 28, 2007 9:44 am Post subject: |
|
|
Nå har ikke jeg vert med lenge i denne klubben. Jeg syns noen som er med å driver dette forumet / wpc klubben bør svare på alle dine beskyldninger. Og er det bare tøys du farer med så bør du eksluderes fra forumet.
Cato _________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
webmaster Site Admin

|
Posted: Wed Nov 28, 2007 9:57 am Post subject: |
|
|
| 69GTS wrote: | Nå har ikke jeg vert med lenge i denne klubben. Jeg syns noen som er med å driver dette forumet / wpc klubben bør svare på alle dine beskyldninger. Og er det bare tøys du farer med så bør du eksluderes fra forumet.
Cato |
Takk, denne blir fulgt opp i løpet av kort tid.  _________________ Moderator |
|
| Back to top |
|
 |
oldefar Guest
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 12:23 pm Post subject: |
|
|
Siden sannheten er vanskelig å fordøye, noe som også er typisk for Normenn, skal jeg slette et av utsagnene. Men sannheten er der uansett. Det er det flere både i og utenfor WPC Club of Norway som kan bekrefte. Men akk, den sannheten og kammeraderiet mellom gutta boys er som sagt ikke lett å fordøye. Stakkars.
Når det gjelder min eksklusjon fra denne siten, TROR DERE VIKTIG-PERER VIRKELIG AT JEG BRYR MEG OM DET ? Det er jo nesten en ære for meg det, her på dette forumet, som har skrevet innlegg og reportager både i aviser og på TV gjennom mange, mange år. Det var jo en Svensk politiker som sa at, sitat: "Norge er jo den siste Sovjet-stat". Sitat slutt. Webmaster av denne site går tydeligvis forran som et godt eksempel på dette. Å kneble ytringsfriheten var, og fremdeles til en viss grad er, et av de beste eksempler på en Sovjet-stat og et diktatur. Man har vel kanskje heller ikke fått med seg kampen om ytringsfriheten (jfr. f.eks. Muhamed-tegningene) i media her i Norge i det siste heller ?
Når det gjelder anklagelser mot personene i WPC Club, dog uten at jeg har nevnt navn, bør det være deres sak å slå tilbake mot meg, hvis de mener å kunne motbevise det jeg sier, og ikke en website hvor det til og med tillates å skrive "off topic". Ellers er vel som oftest mine innlegg her bare et svar og en bekreftelse på andre innlegg. Som f.eks. innleget om Rotevatn, hvor faktisk navn nevnes.
Ellers er det jo en del internationale fora hvor jeg har vært med å diskutere de siste årene. Også når det gjelder bil. Trives vel best der. Blandt voksne mennesker.
Ser fram til eksklusjonen. Men som webmaster bør du i alle fall forsøke, å være litt seriøs.
Jeg får avslutte med et kjent sitat fra en kjent borgerrettsforkjemper i U.S.A.: "POWER TO THE PEOPLE". Sitat slutt.
Einar Olsen. |
|
| Back to top |
|
 |
webmaster Site Admin

|
Posted: Wed Nov 28, 2007 2:57 pm Post subject: |
|
|
| oldefar wrote: | Uten å nevne navn, så er det nok ikke så uvanlig at enkelte i WPC Club of Norway bedriver "monkeybusiness" og tjener penger på andre medlemmer. Har nok en del "innberetninger" om det desverre. Det er også en av grunnene til at jeg ikke lenger har noe med denne klubben å gjøre. WPC Club of Norway er dessuten ekskludert fra hovedklubben i U.S.A. for brudd på lover og regler . (>>>>> setning slettet <<<<) But who gives a shit ? Norway in a nutshell !!! Lenge leve kammeraderi, juks og hykleri.
Oldefar Olsen. |
Jeg noterte meg at du har vært inne og redigert ditt opprinnelige innlegg to ganger i løpet av formiddagen.
Nå overrasker det meg likefullt å se at du i kraft av din høyst oppegående person fortsatt velger å benytte deg av klubbens forum etter å ha uttalt at du har ingenting med oss å gjøre.
| oldefar wrote: | Siden sannheten er vanskelig å fordøye, noe som også er typisk for Normenn, skal jeg slette et av utsagnene. Men sannheten er der uansett. Det er det flere både i og utenfor WPC Club of Norway som kan bekrefte. Men akk, den sannheten og kammeraderiet mellom gutta boys er som sagt ikke lett å fordøye. Stakkars.
Når det gjelder min eksklusjon fra denne siten, TROR DERE VIKTIG-PERER VIRKELIG AT JEG BRYR MEG OM DET ? Det er jo nesten en ære for meg det, her på dette forumet, som har skrevet innlegg og reportager både i aviser og på TV gjennom mange, mange år. Det var jo en Svensk politiker som sa at, sitat: "Norge er jo den siste Sovjet-stat". Sitat slutt. Webmaster av denne site går tydeligvis forran som et godt eksempel på dette. Å kneble ytringsfriheten var, og fremdeles til en viss grad er, et av de beste eksempler på en Sovjet-stat og et diktatur. Man har vel kanskje heller ikke fått med seg kampen om ytringsfriheten (jfr. f.eks. Muhamed-tegningene) i media her i Norge i det siste heller ?
Når det gjelder anklagelser mot personene i WPC Club, dog uten at jeg har nevnt navn, bør det være deres sak å slå tilbake mot meg, hvis de mener å kunne motbevise det jeg sier, og ikke en website hvor det til og med tillates å skrive "off topic". Ellers er vel som oftest mine innlegg her bare et svar og en bekreftelse på andre innlegg. Som f.eks. innleget om Rotevatn, hvor faktisk navn nevnes.
Ellers er det jo en del internationale fora hvor jeg har vært med å diskutere de siste årene. Også når det gjelder bil. Trives vel best der. Blandt voksne mennesker.
Ser fram til eksklusjonen. Men som webmaster bør du i alle fall forsøke, å være litt seriøs.
Jeg får avslutte med et kjent sitat fra en kjent borgerrettsforkjemper i U.S.A.: "POWER TO THE PEOPLE". Sitat slutt.
Einar Olsen. |
Til dags dato har ikke et eneste moparinteressert medlem blitt ekskludert herfra. I dag morges var det et forummedlem som hang i en tynn tråd for irettesettelse, men medlemmet har tydeligvis vært inne og moderert sine utsagn uten min inngripen. Om du nå velger å ekskludere deg selv fra forumet så takker jeg for dine innlegg til nå og ønsker lykke til videre! _________________ Moderator |
|
| Back to top |
|
 |
Carburetor Bigblock

|
Posted: Wed Nov 28, 2007 5:28 pm Post subject: |
|
|
Uten og nevne noen navn så vil jeg bare legge til at den tiden jeg har deltatt her på forumet, har det vært enekelt individer som bare har prøvd seg på og lage kvalme. Men dette har jo stort sett blitt ignorert fra oss andre som bruker dette til en informasjons kilde og snakker om det vi helst vil snakke om nemelig vår felles interesse for noen utsøkte, fantastiske biler som mange av oss holder godt til våre hjerter.
Med dette anser jeg at jeg har sagt mitt i denne saken og ønsker alle en fortsatt god uke.
Ps. Jeg har kjøpt ting av folk i klubben, kan ikke si jeg føler meg så veldig lurt av noen  _________________ "As the sweet words of virgin Mary... Come again?" |
|
| Back to top |
|
 |
69daytona super_coupe
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 5:40 pm Post subject: |
|
|
Jeg ser helst at oldfar bruker hønse..... sin til noe bedere en og henge ut medlemmer i Wpc club Norway. Og at han er smart nok til og forlatte dette forum'e!!!
Ps: har handlet av mange i Wpc ikke noe problem!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Vidar-Alexander Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed Nov 28, 2007 11:01 pm Post subject: |
|
|
All ros og støtte til WPC. Har vært medlem en tid, og fått litt kontakter innenfor her. Og har ingen ting å klage på.
Er også supermoderator på andre forum, og det finnes alltid noen som har "sure oppstøt" av forskjellige personlige årsaker. De blir fort luket ut på et forum, og som regel så klarer de å luke seg ut selv etter kort tid.
Ofte med å ta seg vann over hodet med store beskyldninger de faktisk ikke kan dokumentere selv, når alt kommer til alt. Men det er vel ingen ting som er mere typisk Norsk. Vi er jo best!!  _________________ 80 Dodge W-150 Warlock Power Wagon. 360.
74 Dodge Dart Swinger 2dr.ht. 440.
X 90 Dodge Ram B350LT
X 72 Dodge Polara Custom Wagon. 440.
X 70 Dodge Dart Swinger 372.
X 74 Dodge Dart Custom 225.
X 74 Dodge Dart Custom Spesial Edition. 225 super six. |
|
| Back to top |
|
 |
Wizard Exner - the finned years

Joined: 11 Mar 2007 Posts: 249 Location: Sturkö, Blekinge, Sweden
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 11:57 pm Post subject: |
|
|
| Vidar-Alexander wrote: | All ros og støtte til WPC. Har vært medlem en tid, og fått litt kontakter innenfor her. Og har ingen ting å klage på.
Er også supermoderator på andre forum, og det finnes alltid noen som har "sure oppstøt" av forskjellige personlige årsaker. De blir fort luket ut på et forum, og som regel så klarer de å luke seg ut selv etter kort tid.
Ofte med å ta seg vann over hodet med store beskyldninger de faktisk ikke kan dokumentere selv, når alt kommer til alt. Men det er vel ingen ting som er mere typisk Norsk. Vi er jo best!!  |
Kalla mig ignorant, jag har inte förstått vad ni bråkar om?!
Dessutom gör ni mig totalt förvirrad nej mera förvirrad än vanligt ska det vara!
Jag har alltid trott att det var vi i Sverige som var bäst - nu helt plötsligt hävdar ni att ni är bäst i Norge?
Vår pensionerade moskvaregering har ju under alla år bankat in detta i våra huvuden.  _________________ "Jo, det var bättre förr - till och med framtiden var bättre förr" |
|
| Back to top |
|
 |
Vidar-Alexander Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Fri Nov 30, 2007 1:15 am Post subject: |
|
|
He he. Vi fikk vel banket det inn under Brundtland regjeringen... "Typisk norsk å være best"..
Men av og til er det flaut å være Norsk....  _________________ 80 Dodge W-150 Warlock Power Wagon. 360.
74 Dodge Dart Swinger 2dr.ht. 440.
X 90 Dodge Ram B350LT
X 72 Dodge Polara Custom Wagon. 440.
X 70 Dodge Dart Swinger 372.
X 74 Dodge Dart Custom 225.
X 74 Dodge Dart Custom Spesial Edition. 225 super six. |
|
| Back to top |
|
 |
Norwegianmopar 426 HEMI - elephant

|
Posted: Fri Nov 30, 2007 11:45 pm Post subject: |
|
|
"Uten å nevne navn" står det å lese i innlegget på toppen her, men navnet mitt står da vitterligen i overskriften...
Kan "Oldefar" vennligst opplyse meg om hva han driver med her..? Hadde vært meget interessant å høre... _________________ 1964 Dodge Max Wedge Race Clone
1967 Chrysler Newport Custom
1979 Dodge Aspen Coupe 360 Hi-Po
www.rm-toybox.com |
|
| Back to top |
|
 |
webmaster Site Admin

|
|
| Back to top |
|
 |
65 Valiant Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sun Dec 09, 2007 11:07 am Post subject: |
|
|
Jeg pleier ikke engasjere meg i sånt som dette, men noen ganger bare må man..
Jeg vet at "oldefar" er en relativt oppegående fyr som har greie på mye, men det finnes da grenser for hvordan man oppfører seg! Dette her er på barnehagestadiet.
Nesten hver bidige post har vært klaging over Norge, nordmenn og hvor råttent det norske amcarmiljøet er. Hva er vitsen? Kom med noe positivt eller hold det for deg selv! Klarer meg bra uten folk som blir sure og kjefter fordi ingen har 16,5" felger til Dodge Dually å selge på flekken. Det er ikke akkurat noe alle har liggende.
Prikken over den berømmelige i'en er dette "avskjedsinnlegget" med hilsen "hønsehjerne" Einar Olsen. Her har man skjelt ut og laget kvalme i lange tider, men blir dypt fornærmet når man blir bedt om sitat: "å bruke hønse... til noe bedre enn å henge ut medlemmene av WPC". MAKAN! |
|
| Back to top |
|
 |
69GTS Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sun Dec 09, 2007 12:13 pm Post subject: |
|
|
| 55 Savoy wrote: | Jeg pleier ikke engasjere meg i sånt som dette, men noen ganger bare må man..
Jeg vet at "oldefar" er en relativt oppegående fyr som har greie på mye, men det finnes da grenser for hvordan man oppfører seg! Dette her er på barnehagestadiet.
Nesten hver bidige post har vært klaging over Norge, nordmenn og hvor råttent det norske amcarmiljøet er. Hva er vitsen? Kom med noe positivt eller hold det for deg selv! Klarer meg bra uten folk som blir sure og kjefter fordi ingen har 16,5" felger til Dodge Dually å selge på flekken. Det er ikke akkurat noe alle har liggende.
Prikken over den berømmelige i'en er dette "avskjedsinnlegget" med hilsen "hønsehjerne" Einar Olsen. Her har man skjelt ut og laget kvalme i lange tider, men blir dypt fornærmet når man blir bedt om sitat: "å bruke hønse... til noe bedre enn å henge ut medlemmene av WPC". MAKAN! |
Uten noen videre komentarer, der traff du spikeren midt på hodet. _________________ 72 Scamp 318
69 Dart GTS 392
69 Dart GT 360
68 Barracuda 408
67 Barracuda 499 |
|
| Back to top |
|
 |
V8POWER 426 HEMI - elephant
|
Posted: Mon Dec 17, 2007 11:12 pm Post subject: |
|
|
Skal man kritisere navngitte personer bør man jaggu ha noe konkret å komme med og ikke spre rykter i øst og vest.
Folk flest har ikke sjangs, mulighet eller mot til å dra til andre siden av verden og kjøpe sin egen bil. Det kreves faktisk språkferdigheter, penger feriedager og ikke minst kunnskap.
At privatpersoner importerer biler fra USA er derfor naturlig og hverken ulovlig eller umoralsk. Dette betinger selvsagt at det er en seriøs selger som holder det han lover.
Denne Einar Olsen har vel vært i krangel med WPC klubben i 30 år? Mener å huske igjen navnet fra diskusjoner i "gamle dager".
Det er supert at aktiviteten på dette forumet har tatt seg så bra opp, men vi må oppføre oss som voksne. _________________ 1969 Dodge Charger 548
1973 Dodge Charger 440 SE til salgs
To much rice makes me sick. |
|
| Back to top |
|
 |
|