| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Sun Apr 24, 2005 11:15 pm Post subject: Fuselage era |
|
|
I boka Standard Catalog of Chrysler 1941-2000 er 1973 års modeller av Chrysler oppgjeve til å være siste år med fuselage body style. Kan nokon svare meg på kvifor det er slik? Eg synest 73-modellen er meir lik 74 og nyare, og trudde inntil no at 1972 var siste fuselage.
Og med det same; kaller ein forresten Town&Countries for fuselage? _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
Imperial Slant Six
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 9:31 am Post subject: |
|
|
Det er på diverse forum i usa diskusjoner om i hele tatt 1972-73 er en såkalt fuselage. Om man søker tilbake til de forskjellige salgs brosjyrene fra den tiden, vil jeg mene å ha sett at de sluttet å bruke det utrykket etter 1971 modellen. 1972-73 er jo så godt som identiske i utseende, bortsett fra ytterst små kosmetiske forandringer. Så det vi så langt har kommet frem til på Imperial Club, er at det nesten må værre et definisjonsspørsmål, og øyet som ser på bilen, hvorvidt den kan kalles fuselage. Fabrikken sluttet ihvertfall med det etter 1971 modellen ble lansert. Men for all del, rett meg om jeg har feil....  |
|
| Back to top |
|
 |
Imperial Slant Six
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 9:32 am Post subject: |
|
|
| Og forresten, town & country har meg kjent aldri blitt kalt for fuselage. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|