| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stmaa classic american

Joined: 01 May 2006 Posts: 24 Location: askøy
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:46 am Post subject: Overhalingen av 383'en er i gang |
|
|
Nå er motoren plukket og må vel ha det meste nytt, motor må borres og ventilseter slipes.
Jo mer jeg surfer nettet etter deler jo dyrere blir det
Så er det noen som har NYE deler liggende, så er jeg interessert i en god handel. ( Da hadde madammen blitt glad i hvertfall)
Er det noen som har erfaringer med å handle fra Summit? blir det billigere enn å handle der kontra norge, tenker litt på det med frakt å moms  _________________ Bad guys allways drive Dodge Charger
----------------------------------------------
1968 Dodge Charger
1942 Dodge WC 52
1995 Chrysler voyager |
|
| Back to top |
|
 |
mopargirl Slant Six

Joined: 08 Feb 2008 Posts: 4
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 2:12 am Post subject: summitracing |
|
|
| Har borra 0.060 og trimma en 383. Kjøpte mye deler fra sarpsborg, ( keith black high performans stempel+++++++ ) Men sparte endel penger på 850 holly gasser og 3500 converter fra summit racing + ventiltoppdeksel ( mopar performance) og en del småtteri. Heavy duty automat vaier sparte jeg også mye på fra summit. |
|
| Back to top |
|
 |
val833 Hemisfærisk aktiv

Joined: 26 Jun 2007 Posts: 182 Location: Bergen
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 11:45 am Post subject: |
|
|
Har handlet en del fra Summit.
De har veldig god service.
Du får vite alt på e-post. Hva er på lager, hvor lang tid å skaffe det og du får tilsendt sporingsnummer.
Prisen på delene? Normalt regner jeg med pris i katalog X ca 10.
Da har du delene hjemme og alt er betalt. _________________ The Bud |
|
| Back to top |
|
 |
Kim Hemisfærisk aktiv
Joined: 06 Feb 2007 Posts: 940 Location: Kongsvinger
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 7:54 pm Post subject: |
|
|
| Har handla mye fra mancini racing,ikke noe problem. Dem har også alt på lager,kommer på ca ei uke. |
|
| Back to top |
|
 |
Hemidog Hemisfærisk aktiv

Joined: 09 Apr 2007 Posts: 261 Location: Buskerud
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 8:11 pm Post subject: |
|
|
| Noen nordmenn som har erfaring med 440source.com ? |
|
| Back to top |
|
 |
V8POWER 426 HEMI - elephant
Joined: 17 Dec 2007 Posts: 146
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 10:10 pm Post subject: |
|
|
Var en tråd for ikke lenge siden om 440 sourse. De aller fleste hadde gode erfaringer og var fornøyde.
Ellers har en kompis en nyoverhalt 383 tilsalgs hvis noen er intr. Skal være borret, slip og avbalansert etter alle kunstens regler. Han bygger 500+ cid og selger 383'en som bare har ca 1000 km etter overhaling. Håpte på 25000 for den komplett. _________________ 1969 Dodge Charger 548
1973 Dodge Charger 440 SE til salgs
To much rice makes me sick. |
|
| Back to top |
|
 |
belvis Hemisfærisk aktiv

Joined: 22 Sep 2007 Posts: 253 Location: øygarden
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 10:15 pm Post subject: |
|
|
Det svarer seg helt klart å kjøpe den motoren kontra alt nytt i den gamle, belive me. _________________ 55 Dodge custom royal lancer 270 cid hemi
66 Plymouth belvedere 446 cid
67 Dodge Coronet 500 cid
99 Dodge Ram 2500 5.9td 24v |
|
| Back to top |
|
 |
|