| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Tbag Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 4:09 pm Post subject: 4 ting som ikke funker i bilen min!!!! |
|
|
69 charger,440,727,original a/c bil.
1. Hvor kan man få kjøpt vindusvisker motor (WIPER MOTOR)??? Den har tatt kvelden nå og sinnsykt kjedelig å kjøre i regn hele tiden.
2. Hvor får jeg tak i varmeanleggmotoren som blåser inn i kupeen (blower motor)?
3. Har elvinduer og må ha 2 nye motorer til de halvvinduene bak. Hvor får jeg tak i de????
4. Fjærnlysa funker men ikke nærlys. Hva er greia????
Kommer flere spørsmål snart også
Håper på kjapp hjelp.
|
|
| Back to top |
|
 |
surre sprett Bigblock

Joined: 25 Aug 2007 Posts: 87 Location: Overhalla, Nord-Trøndelag
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 6:52 pm Post subject: |
|
|
Har du dimmebryteren i gulvet?
Det samme skjedde med Coronet'en min, da var det ikke verre enn at det var brudd i ledningen ifra dimmebryteren, og jeg hadde ikke nærlys.
Har du et bilde av visduspussermotoren? Mulig jeg har en liggende du kan få kjøpe av meg, om det er samme typen..
Ellers regner jeg med at du finner det meste på ebay.com.
_________________ 1966 Dodge Coronet Deluxe |
|
| Back to top |
|
 |
Hemidog Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Wed Aug 13, 2008 9:03 pm Post subject: |
|
|
| før du bytter disse elektriske delene, sjekk dem først, og rens alle tilkoblinger, ofte hjelper dette....
|
|
| Back to top |
|
 |
Tbag Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Thu Aug 14, 2008 12:18 am Post subject: |
|
|
Har dimmebryter på gulvet. Kanskje det er greia da. Sjekke det ut snart, hvis ikke går det vel å få byttet bryteren + flere ting også. De meste blir jo laget nå så burde jo få tak i det.
Vindusviskermotoren skal være det samme i coronet og charger så vidt jeg vet. Har bare et dårlig bilde men du ser vel om det ser ut som din.
Hvor gammel er den du har? Og hvor mye skal du ha for den hvis den er lik?
|
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Thu Aug 14, 2008 12:59 am Post subject: |
|
|
har liggende noen el vindusheiser og noen motorer.har du sjekka at dem er gåen.som regel er d nok og demontere dem og gjøre d reint.børstene bruker som regel og sitte fast.
_________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
Tbag Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Thu Aug 14, 2008 8:28 am Post subject: |
|
|
| Viskermotoren er helt gåen, så den er det ikke vits å gjøre noe mer med. Kanskje like greit å kjøpe en helt ny en så slipper man mer tull. Det samme gjelder kansje elvinduene.
|
|
| Back to top |
|
 |
surre sprett Bigblock

Joined: 25 Aug 2007 Posts: 87 Location: Overhalla, Nord-Trøndelag
|
Posted: Thu Aug 14, 2008 11:20 am Post subject: |
|
|
Vinduspussermotoren skal være fra riktig årstall, men det er kanskje viktigere å poengtere at jeg tror den er av typen med trinnløs hastighet.
Jeg skal gå ut i garasjen og hente den, så skal jeg legge inn bilde av den her etterpå, så ser du om det er samme som den du har..
EDIT: Den jeg har er fysisk helt lik den du har på bildet ditt, men du må nesten sjekke at det er samme kontaktpunktene på den jeg har som det er på din.
Pris kan vi ta på PM, men jeg skal ikke ha den for den passer ikke på 66 Coronet'n min, så vi blir sikkert enige..
Bilder:
EDIT #2: Vinduspussermotoren er en overhalt enhet.
_________________ 1966 Dodge Coronet Deluxe |
|
| Back to top |
|
 |
Tbag Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Fri Aug 22, 2008 1:01 pm Post subject: |
|
|
Har fått tak i overhalt "ny" viftemotor og viskermotor men sliter veldig med power window motorer til dørene.
Er det noen som vet om hvor man får kjøpt disse overhalt eller ny hvis det finnes???
Og har noen bilder av hvordan de skal se ut til en 69 charger? Har ikke åpnet selv og sett.
|
|
| Back to top |
|
 |
dartsport-74 Go wing

|
Posted: Fri Aug 22, 2008 9:11 pm Post subject: Re: 4 ting som ikke funker i bilen min!!!! |
|
|
[quote="Tbag"]69 charger,440,727,original a/c bil.
1. Hvor kan man få kjøpt vindusvisker motor (WIPER MOTOR)??? Den har tatt kvelden nå og sinnsykt kjedelig å kjøre i regn hele tiden.
2. Hvor får jeg tak i varmeanleggmotoren som blåser inn i kupeen (blower motor)?
3. Har elvinduer og må ha 2 nye motorer til de halvvinduene bak. Hvor får jeg tak i de????
4. Fjærnlysa funker men ikke nærlys. Hva er greia????
Kommer flere spørsmål snart også
alt du trenger til bilen din skaffer KS autoparts på tlf 47417282
han har peiling på alt som trengs . kontakt han når du trenger noe , veldig bra priser.
_________________ JO GALLNARE JO BERE |
|
| Back to top |
|
 |
Tbag Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 5:32 pm Post subject: |
|
|
| Har snakket med han i et par mnd og han får ikke tak i de riktige delene, så der hjelper det ikke lenger. Derfor jeg spør.
|
|
| Back to top |
|
 |
mr.mopar Hemisfærisk aktiv

|
Posted: Sun Aug 24, 2008 11:30 pm Post subject: |
|
|
tror e har power window motor liggende.ein ny og noen brukte
_________________ 71 cuda 6.1 hemi
33 plymouth rod |
|
| Back to top |
|
 |
Ornamental Forward Look

|
Posted: Tue Aug 26, 2008 1:57 pm Post subject: |
|
|
Prøv Roseville Moparts: www.rosevillemoparts.com
Om du ikke finner det du trenger på siden der, så send en mail til parts manager David: DRadcliffe@mikeriehls.com
Jeg har tidligere bestilt fra dem, og er veldig fornøyd med både kvaliteten på delene og ikke minst servicen!
_________________ '72 Challenger Rallye |
|
| Back to top |
|
 |
|