| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Guest
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 12:33 pm Post subject: 66 mod Dodge Dart 4-dørs |
|
|
Hallo der ute. Lurer litt på om det er noen som vet hvor mange Dodge Dart 66 mod det er i Norge?
Anita Reinan
(NB: dette innlegget er flyttet hit fra WPC Club of Norway sin gjestebok. Webmaster.) |
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 5:57 pm Post subject: |
|
|
Si det.Jeg kjøpte en 66 Sedan i ca 89.Solgte den etter et par år.Sist jeg sjekket var den fremdeles ikke offesielt vraket.Bilen ble solgt til sogn og jeg mener den hadde regnr UE25597. Han jeg solgte den til het Johnny Ekreskare.Hadde vært morsomt å visst om den fremdeles fantes...
Bilen kom fra nordnorge en plass og hadde sekser og man orginalt.Jeg satte i en småtrimmet 318 med aut og monterte bla servostyring og 8 1/4 m sperre. Bilen hadde "100" lag lakk men jeg tror den hadde vært lyseblå opprinnelig. |
|
| Back to top |
|
 |
74 Sebring 426 HEMI - elephant

|
Posted: Mon Mar 06, 2006 4:07 pm Post subject: |
|
|
Naboen min har en senka rød 4 dørs 66 Dart med Slotmags og 6`er stående hjemme i gardsrommet. Har stått der en stund, før det stod den hjemme hos faren hans på en gård, og der hadde den stått enda lengre. Kjører ikke med den for øyeblikket grunnet at han er opptatt nok med hus og barn. Mener at radiatoren lekker, og det var noe bremsetrøbbel med den, men at det siste skal være fikset. Han sa tidligere at han var på utkikk etter stoler til den, lurer på om det var en uorginal benk som stod i den, fra en Volvo eller et eller annnet fabrikat. så hvis noen har noe stående, så kan jeg jo lufte det for han. _________________ 1973 Plymouth Roadrunner
1981 DMC DeLorean DMC-12
x1979 Pontiac Trans Am
x1975 Chevrolet El Camino
x1966 Lincoln Continental
x1974 Plymouth Satellite Sebring |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|