| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
challenger 340 SixPack

Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Thu Dec 25, 2008 12:33 am Post subject: NASCAR 2008 - Dodge Challenger 500 - Viasat |
|
|
Hei!
Ser i tv-programoversikten for 2.juledag at det er satt opp ein times sending med tittelen NASCAR 2008 - Dodge Challenger 500 (reprise). Er det noken som veit kva dette er, om det er verdt å leite opp et midlertidig besøkshjem for å få sett dette?
Sendes både klokka 19.00 og 01.00  _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Thu Dec 25, 2008 12:44 am Post subject: tv |
|
|
Og på hvem canal da  _________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

Joined: 07 Jan 2005 Posts: 1753 Location: Hvam
|
Posted: Thu Dec 25, 2008 1:00 am Post subject: Re: tv |
|
|
| moparman wrote: | Og på hvem canal da  |
Viasat Motor _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
|