| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stmaa classic american

|
Posted: Wed May 03, 2006 5:42 pm Post subject: Noen tips til en 383 |
|
|
I den 68 chargeren som jeg nettopp har kjøpt, står det en 383 2bbl, og da er det vel 290 hp etter det jeg forstår, er det noen som vet hva jeg trenger for å heve antall hp litt, ser engentlig etter en oppskrift som ikke koster skjorten.
( innsug, 4 porter, cam ?? )
Leker og litt med tanken på å bygge opp en 440 over tid og så bytte motor, det er for å beholde org.motor og ha en "leke" motor i bilen, men det koster og må ta over tid, men hvilen, og årsmod. må en eventuelt donor bil være ??
Takker på forhånd _________________ Bad guys allways drive Dodge Charger
----------------------------------------------
1968 Dodge Charger
1942 Dodge WC 52
1995 Chrysler voyager |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Wed May 03, 2006 10:53 pm Post subject: |
|
|
Har ein kjempefin artikkel til deg der. Den ligg på hovedsida til klubben under Artikler og teknisk info. "Råd og tips om hverdagsakselerasjon" må være midt i blinken for deg.
Smart å ta vare på originalmotoren og bygge ein vass motor ved siden av om du har mulighet for det. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
stmaa classic american

|
Posted: Thu May 04, 2006 11:56 am Post subject: |
|
|
Det var en utrolig fin artikkel, i hvertfall for meg som ikke er en dreven motorbygger.
Takker  _________________ Bad guys allways drive Dodge Charger
----------------------------------------------
1968 Dodge Charger
1942 Dodge WC 52
1995 Chrysler voyager |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|