Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

74 Duster

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jaluba
426 HEMI - elephant

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 10:28 pm    Post subject: 74 Duster Reply with quote

Jeg etterlyser en 74 Duster jeg eide først på 80 tallet.Bilen var rød med svart innteriør.Bilen var VD registrert,tror nr. begynte på 54 eller 45.Har noen opplysninger om bilen fremdeles finnes?Ta kontakt på tlf:92635565 eller mail:jal-bak@online.no
Back to top
View user's profile Send private message
Mopar Führer
classic american

PostPosted: Fri Feb 13, 2009 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

har du noe mere info om bilen.? feks hvor rullet den?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jaluba
426 HEMI - elephant

PostPosted: Wed Feb 18, 2009 2:05 pm    Post subject: 74 Duster Reply with quote

Bilen ble solgt ny av bilfirmaet Kvande i Trondheim til en travtrener i Orkdal(sør-trøndelag)Den gikk der til ca.1980.Så var den en tur i nord-trøndelag (Skogn) hvor jeg kjøpte den i 1981.Jeg brukte den i Trondheim til 1984.Den ble da kjøpt av et bilfirma og solgt videre.Bilen ble oppservert ett par år senere og da var det lakkert blåe! felt på sidene.Bilen er original rallye red med sort innredning(skai),benk forann.
Back to top
Mopar Führer
classic american

PostPosted: Wed Feb 18, 2009 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

Sorry, Da er det ikke den bilen som jeg hadde i tankene. Denne er riktignok registret VD ....... men den er rød og har vært brun kobber met lakk orginalt. Denne er dessuten flyttegods import.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
MOPAR ACTION
Rekke-firer

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 1:45 pm    Post subject: '74 Duster Reply with quote

Kan det være denne bilen?

stig mobil høsten 2008 052.JPG
 Description:
 Filesize:  114.07 KB
 Viewed:  13227 Time(s)

stig mobil høsten 2008 052.JPG

Klick here to see the Image in full size.

Back to top
jaluba
426 HEMI - elephant

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 7:18 pm    Post subject: 74 Duster Reply with quote

Dette er uten tvil bilen jeg søker!!Ser jo unektelig skikkelig sliten ut så det er trist.Hadde vært trivelig å fått tlf.nr til nåværende eier for å slå av en prat og kanskje fått sett igjen ungdomsbilen.Kontakt meg gjerne på mail:jal-bak@online.no eller tlf:92635565.På forhånd takk,ser ut som saken løser seg,selv om bilen ikke var noe hyggelig syn.PS Rødfargen er antagelig den som jeg lakkerte bilen i1982, de "kledelige" blå feltene er påført senere av noen med annen smak enn meg.
Back to top
jaluba
426 HEMI - elephant

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 1:26 am    Post subject: 74 Duster Reply with quote

Case closed.Har fått svarene jeg etterspurte,takk for hjelpen og takk til WPC forumet som gir oss muligheten til slike forespørsler.
Back to top
dartsport-74
Go wing

PostPosted: Mon Mar 16, 2009 11:40 am    Post subject: Re: 74 Duster Reply with quote

jaluba wrote:
Case closed.Har fått svarene jeg etterspurte,takk for hjelpen og takk til WPC forumet som gir oss muligheten til slike forespørsler.

blei litt nysjerrige her eg nå Smile finnes bilen ennå ? blir den fikset opp ? hva sjer ?

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> A, B og E-body All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum