| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Morten Braarud classic american
|
Posted: Thu Mar 23, 2006 11:54 am Post subject: Challenger/Cuda cab |
|
|
Sitter å finlurer på om jeg aktivt skal starte søk etter min store drøm fortrinnsvis en Challenger Cab (1 choice) eller Cuda (2 choice). Er klar over at dette kan være hard to find biler, men ett sted må jeg begynne hvorfor ikke her hvor Moparfolket finnes. Dersom det skulle dukke opp noe, at noen vet om noen osv osv, så har en jeg ikke helt ueffen Dodge Charger 1970 (se www.acocmoss.com "egne biler") som må finne seg en ny eier (dessverre da jeg gjerne skulle hatt både en med tak og en uten)
Ha en fin dag
Morten Braarud _________________ Charger446 |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Thu Mar 23, 2006 1:32 pm Post subject: Re: Challenger/Cuda cab |
|
|
| Morten Braarud wrote: | | Er klar over at dette kan være hard to find biler, men ett sted må jeg begynne |
Hard to find er dei vel ikkje, surfer du litt rundt på nettet finner du ein del for salg. Men prisene er ofte høge. Eg kan gjerne tipse deg om biler eg finn på nettet, men du kan jo evt sei eit maksbeløp så ikkje eg sender deg hundrevis av caber til $90-100.000 og oppover og du håper å finne ein til under NOK 300k i Norge eller Sverige.
Send meg evt ein PM om du ikkje vil legge det ut på forumet her. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Thu Mar 23, 2006 7:58 pm Post subject: |
|
|
Takk for PM'en. Skal følge med litt, eg. Leser uansett mengder med annonser på akkurat dei biltypene der.
Er du interessert i objekter også, eller er det sommerklar bil som gjeld? _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Thu Apr 06, 2006 5:49 pm Post subject: |
|
|
Järudds Bil AB har avertert ein 71 cab med 383 i siste svenske Veteranbörsen. Er bilde av den, raud med svart cab og svarte R/T-striper, brei kromlist i fronten og shaker hood. 383 V8 og Texasbil. Sannsynligvis står den der borte enno og blir berre importert på bestilling. Det er mange i Sverige som driv på sånn for tida...
Den er ikkje kome på nettsidene deira enno, http://www.jarudd.se/
Står i alle fall tlf der så du eventuellt kan sjekke prisleia om interesse. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
Norwegianmopar 426 HEMI - elephant

|
Posted: Wed Apr 26, 2006 10:49 pm Post subject: |
|
|
Jeg importerer biler fra USA, og spesielt Mopar. Jeg kan skaffe det meste, men det kommer jo an på pris...er ikke akkurat billige greier du drømmer om her...  _________________ 1964 Dodge Max Wedge Race Clone
1967 Chrysler Newport Custom
1979 Dodge Aspen Coupe 360 Hi-Po
www.rm-toybox.com |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Tue May 02, 2006 9:42 am Post subject: |
|
|
| Ja det ser slik ut. Jammen en stiv pris på dersom det er så mye å gjøre med bilen som det kan se ut som |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
|
| Back to top |
|
 |
|