| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Morten Braarud classic american
|
Posted: Thu May 25, 2006 7:51 am Post subject: |
|
|
Kun tre dager igjen. Logg deg inn på www.radiomoss.no eller tune inn på 106,9 om du bor Moss og omegn i morgen fredag kl. 08.30 for direkte intervju om årets happening _________________ Charger446 |
|
| Back to top |
|
 |
webmaster Site Admin

|
Posted: Mon May 29, 2006 11:15 pm Post subject: Cars & Rock'N'Roll - rett og slett et eventyr |
|
|
Så er Cars & Rock’N’Roll over for denne gangen og hvilket eventyr det var. Det er bare å ta av seg hatten. Siden jeg flyttet til Moss i 1987 har jeg aldri opplevd noe liknende. Det var rett og slett en drøm som gikk i oppfyllelse. Nærmere 300 biler fant veien til byen og skapte en atmosfære og ramme rundt arrangementet som vi bare kunne drømme om. Selv kjørte jeg i to timer rundt i byen og gudene vet hvor mye kroner jeg brukte i bensin. Hva gjorde vel det når det kom amerikanske biler på hvert eneste gatehjørne og streeten mellom sentrum og Jeløya ble fylt med biler. Den vanlige mossingen i gata holdt på å ramle i sjøen når han/hun skjønte at byen var i ferd med å bli snudd på hodet. I Nordre bydel (Kambo) som var basen for arrangementet måtte du lete etter andre biler blant alle amcars. Parkeringsplassene var stappfulle med biler og folk som koste seg i sola og blant venner og bekjente.
Det er så mange man skulle ønske å takke, men skulle jeg ta for meg alle, så vil plassen på forumet bli for lite. Men noen må likevel berømmes. Første og fremst rettes en stor takk til Veterankameratene som samme dagen arrangerte Tyrigrava Classic og som etter treffet dro med seg nærmere 100 biler til Moss. Mer enn 100 biler som cruset ned langs Osloveien gjennom Kambo, det var et syn som ingen vil glemme. En stor takk til alle som kom fra de ulike klubbene på østlandet også. Dere satt virkelig et preg på dagen og løfte stemning ytterligere. Ikke skal vi glemme sponsorene våre heller. Uten disse hadde ikke dette vært mulig. Dere vil få et eget takkebrev. Når vi først er inne på takkelista må vi også takke Radio Moss som gav oss muligheten til å presentere det glade budskap på direkten. Lytt til 106,9 heretter. Moss Dagblad stilte også opp med egen artikkel ført i pennen av Kai Hovden.
Bandene Taggy Tones og Twistaroos var innertiere. Bedre enn dette er det vanskelig å få det.
Til slutt er det viktig å sende en stor takk til alle som bidro til å gjøre dette mulig. Medlemmene har jobbet nesten hver dag de siste 2 måneder for at det skulle bli så bra som mulig. Det er alltid ting vi kunne ha gjort bedre, og som vi tar tak i når vi nå skal ha et oppsummeringsmøte. Alt i alt tror jeg det fleste er enige med meg når jeg sier at dette var en suksess. Blir det noe neste år kan man spørre? I fare for å ta munnen for full dagen etter arrangementet, er min spådom er vi ca ett år fra nå så er vi på plass igjen og da mange erfaringer rikere, og enda større arrangement. Vi gleder oss allerede. Nå står sesongen for døra og Late Summer Car Meet 24 september. Også dette arrangementet vil bli finpusset noe i forhold til tidligere år. Vi må heller ikke glemme Rockin Festival, 18 og 19 august 06 som The Wild Bunch arrangerer. Her er det rom for mange biler.
NB! Neste Cars & Rock’N’Roll blir lørdag 26. mai 2007. See you there!
Bilder fra årets happening vil bli lagt ut på nettet om kort tid. Vi tar også gjerne innspill på forbedringer/ideer til neste års event.
Ha en god sommer
Keep on Drivin’ & Rockin’
www.acocmoss.com
www.the-wildbunch.net
morten.braarud@dgi.no
(webmaster for Morten B) _________________ Moderator |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|