| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Morten Braarud classic american
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 7:30 am Post subject: Noen som har handlet bil av Rotevatn? |
|
|
Jeg ser til stadighet i flere media at ovennevnte Roy Rotevatn har Moparbiler til salgs og i følge annonsene er i fin stand. Alle står ett eller annet sted i USA. Noen som har erfaring i å handle med denne karen? Et tips kan jo være å reise over å besiktige bilene selv (særlig når det er snakk om høyere prisklasser) og kanskje spare en haug penger som ellers går til mellommann. Det er ikke så vanskelig å finne å gode biler i US som noen skulle tro
Morten _________________ Charger446 |
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 9:44 pm Post subject: bil |
|
|
| Har hørt litt om han. Ikke bare positift |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Mon Jun 26, 2006 10:06 pm Post subject: |
|
|
Eg er ikkje tilhenger av å diskutere navngitte personer på internett.
Vedkomande var medlem i WPC Club of Norway tidlegere og er framleis aktiv her på debattforumet som Norwegianmopar. _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 9:42 am Post subject: |
|
|
Hadde ikke tenkt å diskutere ham som person, men det er alltid greit å sjekke ut hvilke erfaringer andre måtte ha når man vurderer bilkjøp, i allefall når det er snakk biler i høyere prisklasser. That's all _________________ Charger446 |
|
| Back to top |
|
 |
challenger 340 SixPack

|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:12 am Post subject: |
|
|
| Morten Braarud wrote: | | Hadde ikke tenkt å diskutere ham som person, men det er alltid greit å sjekke ut hvilke erfaringer andre måtte ha når man vurderer bilkjøp, i allefall når det er snakk biler i høyere prisklasser. That's all |
OK - skjønner!
Eg stemmer i med det første innlegget du skreiv vedrørende import av bil og bruk av mellommann. I Sverige er det også tre-fire selskaper/einmannsfirma som driv på på samme måte, lister opp 10-20 biler som alle befinner seg i USA. Biler som kven som helst som har intenettilgang sjølv kan spore opp på 10 minutt. Eg har så godt som slutta å kjøpe norske og svenske bruktbilblader som Veteranbørsen og Motorbørsen der cirka ein fjerdedel av bladet er biler som står i USA og er avertert som "lokkemat". _________________ A beer is 5 short of a six-pack  |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:27 pm Post subject: |
|
|
Hei og takk for input. Da er vi flere som tenker det samme. Ha en fortsatt fin sommer _________________ Charger446 |
|
| Back to top |
|
 |
LONGRAM Hemisfærisk aktiv
|
Posted: Mon May 07, 2007 8:59 am Post subject: Re: Noen som har handlet bil av Rotevatn? |
|
|
| Morten Braarud wrote: | Jeg ser til stadighet i flere media at ovennevnte Roy Rotevatn har Moparbiler til salgs og i følge annonsene er i fin stand. Alle står ett eller annet sted i USA. Noen som har erfaring i å handle med denne karen? Et tips kan jo være å reise over å besiktige bilene selv (særlig når det er snakk om høyere prisklasser) og kanskje spare en haug penger som ellers går til mellommann. Det er ikke så vanskelig å finne å gode biler i US som noen skulle tro
Morten |
Hei
Jeg har en kompis som har handlet bil med han.Ikke fornøyd.Nå holder stakkeren på å reparere det som ikke var nevnt i annonsen.Triste greier og lite eller ingen ansvar.Hvis noen skal betale $17-25,000 på en bil, ja da har han råd å ta seg en tur over dammen å besiktige bilen også.
Hilsen,LR |
|
| Back to top |
|
 |
|