Chryslerklubben Forum Index Chryslerklubben
Forum for WPC Club of Norway og WPC Club Sweden Region

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Sola treffet!

Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Treff
View previous topic :: View next topic  
Author Message
74 Sebring
426 HEMI - elephant

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 11:57 am    Post subject: Sola treffet! Reply with quote

Hei! I regi av Rogaland Amcar Klubb vil de bli holdt amcar treff på sola camping denne helgen (11-13 August)!

http://www.rogalandamcarclub.no/

Vet ikke om hvor mange lokale det er her i klubben (forumet), men håper på å få se noen Mopars!

Selv skal jeg prøve å få luftet clutchen før helgen og komme i "bastarden" min, viss ikke sitter jeg på med Odd Arve Sirevåg fra klubben sin 70 GTX.

Han sa han kunne tenke seg en tur bort på lørdagen viss ikke noe annet dukket opp. Selv skal jeg i barnedåp på søndagen, så det får bli lørdagen.

Selv om det regner noe idag her på flyplassen, så har de meldt 20 grader sol og overskyet på lørdagen. ellers ser det litt trist ut!

Skal prøve å huske kameraet!

x1975 Chevrolet El Camino
x1966 Lincoln Continental
x1974 Plymouth Satellite Sebring
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
webmaster
Site Admin

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 12:46 pm    Post subject: Re: Sola treffet! Reply with quote

74 Sebring wrote:
Skal prøve å huske kameraet!

Send gjerne et par bilder til nettsidene våre av Moparbilene som kommer på treffet. Vi får inn altfor lite bilder av det som skjer rundt i landet, hovedmengden av bilder som legges ut er der noen av oss fra hovedstyret er til stede.

PS: veldig fint og arbeidsbesparende for webmaster om du tar bilder i oppløsning 640x480 Idea

Guest

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 1:11 pm    Post subject: Reply with quote

Skal huske på det:) Dere får vente i spenning, å håpe på bra oppmøte!
Back to top
74 Sebring
426 HEMI - elephant

PostPosted: Mon Aug 14, 2006 9:59 am    Post subject: Reply with quote

Da ble det Sola treffet på oss på lørdagen. Jeg henta kompisen min fra Sirevåg i Delorean min. Jeg måtte ta et garasje bilde av GTXen hans, da denne ikke ble med.
Turen bort gikk fint, og inne på treffet tok vi en times runde og tok noen bilder. Det var noen Mopar biler, kunne vært mer Sad
Vi var nr 148 på lørdag rundt om klokka ett da vi sjekka inn. Cruisinga begynte klokka to, og halvegs på turen ved klepp, Begynte bilen å bli vanskelig å få i gir. (som sagt vet jeg at slave sylinderen er litt på tur, og systemet ble lufta bare for å få en siste tur med bilen før den settes bort) så i stedet for å kjøre tilbake til treffet kjørte jeg hjem med bilen min, så Henta vi Gtxen til kompisen:)
Kjørte tilbake til treffet og var der en liten time til. Da vi snakket med folk der, hadde det i mellomtiden vært innom en rød 69 Roadrunner (eller lignende) som visst nok var ganske orginal og strøken. Hvit interiør og stålfelger. Bilen var desverre bortreist da vi kom, så det ble ingen bilder av den. Hører rykte om at det kan være en som går i Flekkefjord. Etter at vi hadde vært på treffet tok vi en tur til flyplassen der jeg jobber og hadde en liten omvisning før det bar hjemover. Traff noen biler på veien hjem. (deriblant en nyere mustang, sent 80, tidlig 90 talls, med det sykeste panser scoopet jeg noen gang har sett. føreren kan ikke ha sett mye ut av ruta.

Sjekk innom bildesidene på WPC klubben i løpet av de neste ukene, så skal vi nok få sendt inn noen mopar bilder:)

Back to top
challenger
340 SixPack

PostPosted: Mon Aug 14, 2006 10:33 am    Post subject: Reply with quote

74 Sebring wrote:
Da vi snakket med folk der, hadde det i mellomtiden vært innom en rød 69 Roadrunner (eller lignende) som visst nok var ganske orginal og strøken. Hvit interiør og stålfelger. Bilen var desverre bortreist da vi kom, så det ble ingen bilder av den. Hører rykte om at det kan være en som går i Flekkefjord.

Flekkefjordbil? Sterk mistanke om at det er denne 69 1/2 Super Bee'n.

74 Sebring
426 HEMI - elephant

PostPosted: Mon Aug 14, 2006 11:12 am    Post subject: Reply with quote

Jo, det var den første jeg tenkte på, for han som fortalte om den var ikke helt sikker. Men Kompisen min sa at han hadde mistanke om at det var en roadrunner fra flekkefjord. Trodde han skulle ha peiling på det. Skulle visstnok stå inne i en gammel bensinstasjon i sentrum.
Så denne Super Bee`n har altså tilholds sted i flekkefjord?

Men hvem vet, kanskje han sa Super Bee.... når jeg tenker på det så husker jeg bare at han sa: Ja visst det ikke er den 69`en som står i......... Smile

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chryslerklubben Forum Index -> Treff All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum