| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
s.e.h. smallblock-poster
Joined: 18 Mar 2012 Posts: 16 Location: norway
|
Posted: Wed Feb 06, 2013 2:19 pm Post subject: Sperre som ikke virker. |
|
|
Hei, har en dodge med 8 3/4(489) bakaksel med sperre som ikke virker på tørr asfalt, men på bløtt underlag spinner den på begge hjul og etter hva jeg har hørt er det kon-sperre på 489 akselen ??
Er det no poeng i og overhale den eller er det like lurt og bare kjøpe True-trac sperre i stedet? Og om det er vanskelig og montere true-trac ? |
|
| Back to top |
|
 |
moparman Hemisfærisk aktiv

Joined: 31 May 2005 Posts: 1250 Location: porsgrunn
|
Posted: Wed Feb 06, 2013 4:07 pm Post subject: |
|
|
Spørsmålet er vel hva du bruker bilen til ??????
Normal gatekjøring el til racing og litt røff kjøring.
Til normal kjøring ville jeg vel prøvd og fikse den som er.
Har du byttet olje og hat på tilsetning på den ? _________________ moparman
68 dodge charger
74 dodge B200 big block
76 dodge B200 maxi van big block
Massively Over Powered And Respected
chargernorway.com |
|
| Back to top |
|
 |
69daytona super_coupe
Joined: 28 May 2007 Posts: 534 Location: Goathouse, Modum
|
Posted: Wed Feb 06, 2013 4:53 pm Post subject: |
|
|
Så vidt jeg vet går det ikke og reparere "con" sperre, kun de gamle.
Skal du bruke den på gata ville jeg kjøpt Auburn eller en som er lik gamle typen.... De er litt snillere.
Har tru trac på coroneten, og den skal ut. Har kjøpt meg en Auburn.
Auburn er bygd på samme måte som den du har.
K-E |
|
| Back to top |
|
 |
s.e.h. smallblock-poster
Joined: 18 Mar 2012 Posts: 16 Location: norway
|
Posted: Thu Feb 07, 2013 1:02 am Post subject: |
|
|
Bruker bilen mest til vanlig kjøring ja,skal pukke opp og se åssen ser ut der og åssen olje skal jeg bruke på akselen ?
En kammerat kjører med dana 60 og true trac og han er veldig fornøyd så det er derfor jeg vurderte det samme på min.
Takk for svar begge to fint og høre på andre sine erfaringer  |
|
| Back to top |
|
 |
alexseen cruiser
Joined: 17 Dec 2025 Posts: 30
|
Posted: Fri Jan 30, 2026 3:01 pm Post subject: |
|
|
| Cześć wszystkim, szukałem ostatnio jakiejś odskoczni po pracy i wpadłem na pewne forum, gdzie ludzie z Mazur chwalili jedno miejsce. Postanowiłem sprawdzić spingranny i muszę powiedzieć, że te automaty online mają tam naprawdę ciekawe motywy. Nie spodziewałem się, że tak szybko uda mi się trafić wyższą wygraną, szczeg?lnie po serii niefortunnych dni u innych operator?w. System jest przejrzysty, a emocje podczas obstawiania zakład?w sportowych są dokładnie tym, czego szukałem, żeby trochę rozruszać wiecz?r w domu. |
|
| Back to top |
|
 |
|